Toon posts:

Systeem Upgrade (aanbevolen?)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik game behoorlijk veel met mijn huidige systeem en ik wil het maximale uit mijn PC halen. Misschien kan ik nog wel iets overclocken, of wat extra RAM erbij. Wat vinden jullie?

Kage - http://specs.tweak.to/12899

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Overclocken kun je natuurlijk altijd proberen 8)7
Leuk moedermord heb je trouwens, zitten er ook smileys bij? :+ Zal wel MSI zijn denk ik..

Athlon XP Bartons gaan best hard, maar voor de beste resultaten moet je het geheugen op dezelfde snelheid als je bus instellen. PC2700 gaat normaal gesproken niet boven de 166MHz. Misschien zou je dat dan moeten vervangen om een hoge synchrone bussnelheid te draaien.

[ Voor 99% gewijzigd door Hazuki op 26-11-2005 20:53 ]

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, toen ik nieuw RAM geheugen ging kopen heb ik PC2700 i.p.v. PC3200 gekocht. (PC2700 = 166MHz - PC3200 = 200MHz) En mijn CPU Fan (waarvan ik geen idee van heb welk merk) draait op 4245RPM, naar mijn denken is dat behoorlijk snel.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 20:59 ]

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Dat is idd een hoog toerental, maar dat zegt niet zo veel. Belangrijker is het koelblok zelf, als dat goed is in het afvoeren van de warmte kun je best de snelheid van de fan verminderen.

Koekie?

Verwijderd

Topicstarter
Hazuki schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 21:04:
Dat is idd een hoog toerental, maar dat zegt niet zo veel. Belangrijker is het koelblok zelf, als dat goed is in het afvoeren van de warmte kun je best de snelheid van de fan verminderen.
En als ik deze nu beiden hoog laat staan, dan kan ik toch een behoorlijk eind overclocken niet dan?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens een kijkje in Complete Systemen & Laptops en neem vooral de stickies aldaar door ;) Dit is namelijk echt niet de manier om een "Welke moet ik nemen?" vraag te stellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.