Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cooldrive 6 plugins

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey mensen heb alles afgezocht maar kan het niet vinden.

maar heb m`n opgebrande cooldrive 3 ingeruild voor een cooldrive 6 hier zit software bij voor het display etc etc maar het moet dus ook mogelijk zijn om bijv winamp liedjes enzo op het displaytje te krijgen of misschien een klok of tussenstanden van voetbal of weet ik veel wat weet iemand hier waar je plugins kan downloaden of is er iemand die zelf een plugin hiervoor heeft gemaakt alvast bedankt

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:15

BCC

Topic kaapje :): En heeft iemand het ding ook al aan de praat onder linux?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
BCC schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:43:
~t zal aan de drank liggen maar topic kaapje? snap ik niet :D
maar moet toch meer mogelijk zijn met dit ding en weet iemand ook of het mogelijk is dat die alle info steeds afspeeld dus temp fan speed en hd speed en mb per sec etc nu moet je tussen deze 2 kiezen naja hoop snel hierop antwoord te hebben moet m`n pc afhebben na 2 maand casemodden eindelijk bijna klaar maar nog paar details

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

BCC schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:43:
offtopic:
Geen ervaring mee, maar heb je het al geprobeerd in Wine? Denk alleen dat de aansturing ervan misschien problematisch zal verlopen, maar je kan het in ieder geval proberen. :)

• BCC

BCC

r0b schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:54:
[...]
offtopic:
Geen ervaring mee, maar heb je het al geprobeerd in Wine? Denk alleen dat de aansturing ervan misschien problematisch zal verlopen, maar je kan het in ieder geval proberen. :)
Nou, de driver die erbij zit is een driver voor de PL 2303 (USB to Serial Driver) dus ik hoopte met miniport met het ding te kunnen babbelen.. maar so far no luck.

Ik vind de mogelijkheden om fans aan te sturen trouwens eigenlijk best tegenvallen bij de CoolDrive 6. Je kan in dat windows ding wel op wat pijltjes drukken maar ik kreeg niet het idee dat dat wat deed. Via het apparaat zelf kun je ook wel wat instellen, maar of het veel doet?!.

[ Voor 28% gewijzigd door BCC op 26-11-2005 22:00 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoop dat de mensen die nu nog aan het uitkateren zijn snel met een antwoord komen heb ffkes zin om met m`n cooldriverke te prutsen maar krijg zelf niks nuttigs uit m`n kop op dit moment someone plugins???

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Voor zover ik weet zijn die er niet. Daarnaast: het is een piepklein lcd, ik zou dan eerder een los lcd nemen.
* _ferry_ heeft lekker de v2.0 software :P

Verwijderd

Topicstarter
Maar het moet mogelijk zijn toch om bijv via de de site vi.nl tussenstanden van voetbal etc op het schermpje te kunne krijgen of heb ik dat verkeerd

• BCC

BCC

Ja.. als iemand "even" de seriele communicatie reverse-engineerd..

Verwijderd

Topicstarter
BCC schreef op maandag 28 november 2005 @ 21:07:
Ja.. als iemand "even" de seriele communicatie reverse-engineerd..
Ja idd als ik wist wat dat was maar zou wel handig zijn 8)7 :9
Pagina: 1