vanmiddag een paar onderdelen gehaald om eindelijk eens een fileserver te gaan bouwen,.
Sempron 3000+
Gigabyte GA-K8VM800M (rev 2.0)
3x WD2500 250GB ide hard drive
2x Kingston DDR400 pc3200 512Mb
dit alles heb ik ik een Aopen H600A kast gegooid en aangezet,..
en,..
NIETS!
geen piepje, de CPU fan gaat draaien en verder niets,.. geen beeld,. geen lampje dat gaat branden, knipperen of anderszins werken op het tobo
alles eruit gehaald behalve het geheugen, cpu, en natuurlijk mobo en voeding. zelfde verhaal
ander geheugen,.. zelfde verhaal
andere voeding,.. zelfde verhaal
bios reset,.. zelfde verhaal
zonder kast,.. zelfde verhaal
Het vreemde vind ik dat de cpu fan gaat draaien en blijft draaien,. voorheen had ik bij dode moederborden een fan die eventjes ging draaien en weer uit ging,.. doordat deze dat niet doet heb ik nog een klein beetje hoop,. (naast het feit dat het zaterdagavond is en ik dit weekend hiervoor heb uitgetrokken) is er nog iets wat ik kan proberen of moet ik dit moederbord als dood beschouwen?
Sempron 3000+
Gigabyte GA-K8VM800M (rev 2.0)
3x WD2500 250GB ide hard drive
2x Kingston DDR400 pc3200 512Mb
dit alles heb ik ik een Aopen H600A kast gegooid en aangezet,..
en,..
NIETS!
geen piepje, de CPU fan gaat draaien en verder niets,.. geen beeld,. geen lampje dat gaat branden, knipperen of anderszins werken op het tobo
alles eruit gehaald behalve het geheugen, cpu, en natuurlijk mobo en voeding. zelfde verhaal
ander geheugen,.. zelfde verhaal
andere voeding,.. zelfde verhaal
bios reset,.. zelfde verhaal
zonder kast,.. zelfde verhaal
Het vreemde vind ik dat de cpu fan gaat draaien en blijft draaien,. voorheen had ik bij dode moederborden een fan die eventjes ging draaien en weer uit ging,.. doordat deze dat niet doet heb ik nog een klein beetje hoop,. (naast het feit dat het zaterdagavond is en ik dit weekend hiervoor heb uitgetrokken) is er nog iets wat ik kan proberen of moet ik dit moederbord als dood beschouwen?
I said I'd be back...