Kleine behuizing

Pagina: 1
Acties:

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-02 21:25

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een kleine behuizing waar een normaal ATX moederbord inpast, iets in de trand van een barebone achtige kast of die mooie kasten van Aspire X-Qpack... Helaas kunnen er alleen mATX borden in deze kasten. Na letterlijk honderen sites bekeken te hebben (met cases natuurlijk, :) ) heb ik niets kunnen vinden, wat hier maar enigszins op lijkt.... Misschien is er iemand die zoiets ooit is tegengekomen.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:29
Uhmmm een normaal ATX bordje is toch ook te groot voor een kleine case?

In ieder geval kost een mATX/flex ATX/Mini-ITX bordje tegenwoordig niet zoveel meer, dus waarom niet een los moederbord erbij halen?

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
BarôZZa schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 20:00:
Uhmmm een normaal ATX bordje is toch ook te groot voor een kleine case?

In ieder geval kost een mATX/flex ATX/Mini-ITX bordje tegenwoordig niet zoveel meer, dus waarom niet een los moederbord erbij halen?
Ja, dat begrijp ik dat een ATX bord te groot is, maar ik zoek een zo klein mogelijke kast. En inderdaad optie 2 zou zijn een ander modo, maar daar wilde ik nog ff mee wachten.
Ben nog verder wezen zoeken...maar dat heeft nog niet veel opgeleverd, ik ben bang dat er op dat gebied niet veel te krijgen is.... misschien moet ik er maar eens een soort casemod project van gaan maken, ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:18

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik denk dat je met het zelf bouwen van een behuizing of het modden van een oude videorecorder oid. nog het verste komt. Kijk voor ideeën op het Casemodding & Elektronica subforum :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Ik heb er een tijdje gelden ook 1 nodig gehad ik heb toen een qtek Q-Tec kast L-CMD 350W Black genomen

dat was de kleinste atx die ze hadden bij mijn dealer.

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=14142

ik heb hem zelf in het zwart met zilver front.

Afbeeldingslocatie: http://www.cdromland.nl/img.php?filename=prodimg/320076-Q-Tec-kast-L-CMD-350W-Black-14403.jpg

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2005 @ 12:23:
Ik heb er een tijdje gelden ook 1 nodig gehad ik heb toen een qtek Q-Tec kast L-CMD 350W Black genomen

dat was de kleinste atx die ze hadden bij mijn dealer.

http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=14142

ik heb hem zelf in het zwart met zilver front.
Ok, die was ik ook al een keer tegengekomen, maar ik had er nog niet zo'n goed blik op geworpen. Hijs idd wel lekker klein, en de prijs is ook behoorlijk gunstig...als ik niets anders kan vinden, ga ik denk ik deze maar halen.....

Pagina: 1