Toon posts:

[XP] 'Wizard scanner en camera' start niet op via autoplay

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 2,93ghz intel celeron 1gb ram, windows xp pro met build in service pack 2,usb 2.0 poort, 2 hd's op IDE primary en 2 dvd rw's op IDE secondary.

mijn probleem is dat hij wel het automatisch afspelen doet bij mijn usb card reader, al moet ik dat via de rechtermuisknop functie wel doen omdat het hij niet automatisch doet (alhoewel hij het soms ook niet op die manier wil doen), maar daar heb je een optie om foto's naar je harde schijf te kopieren met de wizard scanner en camera.

die wizard wil niet meer starten. zowel op mijn cd rom spelers doet die het niet, als op mijn card reader. alhoewel ik die niet voor cd rom gebruik :p

ik vermoed dus dat die wizard beschadigd is geraakt op de één of andere manier.

ik dacht in het begin dat het lag aan die automatisch afspelen, maar met de fix van windows was het nog steeds niet verholpen. hij geeft ook geen errors met die fix. ik ben op zoek gegaan voor een fix daarvoor en vond niets en vond ook nergens waar ik em kon downloaden.

dit probleem heb ik al een tijdje maar ik heb nog steeds geen reden gevonden van het probleem en ook geen oplossing.

enig idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik het oplos?

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog een idee wat er kan aan gedaan worden?

ik weet het niet echt meer...

alle hulp is welkom

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt de "Autoplay repair wizard" (ofzo :P ) - heb je die geprobeerd als je het hebt over "de fix van Windows" ? :) En welke errors kreeg je dan? :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb idd die autoplay repair gedaan maar die gaf net geen error, en ook als ik die wizard voor camera en scanner wil openen zijn er geen errors, hij doet gewoon niets dan...

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:55
Je hebt niet toevallig services op je PC uitgeschakeld, waaronder WIA (Windows Image Acquisition)? Kijk eens met uitvoeren -> services.msc of de service wel gestart is.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het net eventjes gecontroleerd, maar die staat gewoon aan en wordt standaard geladen bij het starten van windows.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm jongens, kan er echt niemand mij hiermee helpen? moet toch wel een oplossing voor zijn?

Verwijderd

Topicstarter
laat maar jongens, probleem is opgelost, heb windows opnieuw moeten installeren omdat windows het had begeven na een programma te laten scannen op registry fouten. niet meer doen met dat prog dus :p maar het vorige probleem is ook gelijk opgelost :)
Pagina: 1