heb een nieuwe Audigy 4 gekocht vandaag, ( werkte eerst met onboard Realtek AC97, maar dat kostte teveel proc kracht in games
)
geinstalleerd werkt allemaal goed, enigste is dat ik veels te zacht geluid heb, normaal heb ik mn stereoset op een kwart staan, en dan staat ie al flink te dreunen, nu moet ik hem helemaal open draaien en is het nog niet eens zo heel hard.
alle schuifjes staan open in windows
winamp / wmp geprobeerd
zodra ik mn stereo set eruit haal en een cheap ass draadloze koptelefoon erin plug, heb ik daarop wel fatsoenlijk volume?
Stereoset is een gewone oude stereotoren van sony, pc geluid komt via de CD optie van de stereo binnen ( 2 tulp aansluitingen) en heeft zo altijd goed gewerkt.
al zet ik de stereo toren op radio komt er wel goed geluid uit
aan de kabel ligt het niet, als je er een ander tussen doet heb ik hetzelfde probleem
de creative drivers van de cd staan erop.
waar kan dit aan liggen?? ik snap het zo langzamerhand niet meer
geinstalleerd werkt allemaal goed, enigste is dat ik veels te zacht geluid heb, normaal heb ik mn stereoset op een kwart staan, en dan staat ie al flink te dreunen, nu moet ik hem helemaal open draaien en is het nog niet eens zo heel hard.
alle schuifjes staan open in windows
winamp / wmp geprobeerd
zodra ik mn stereo set eruit haal en een cheap ass draadloze koptelefoon erin plug, heb ik daarop wel fatsoenlijk volume?
Stereoset is een gewone oude stereotoren van sony, pc geluid komt via de CD optie van de stereo binnen ( 2 tulp aansluitingen) en heeft zo altijd goed gewerkt.
al zet ik de stereo toren op radio komt er wel goed geluid uit
aan de kabel ligt het niet, als je er een ander tussen doet heb ik hetzelfde probleem
de creative drivers van de cd staan erop.
waar kan dit aan liggen?? ik snap het zo langzamerhand niet meer
Met Vriendelijke Groet,