Toon posts:

PC start opnieuw op na het starten van nero

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laats een week geleden mijn pc opnieuw geinstalleerd, Windows XP Home Edition

maar als ik nu nero smartstart open en ik klik bijvoorbeeld een dvd kopieren aan, dan start mijn pc opnieuw op. dit probleem had ik ook nadat de vorige keer mijn pc opnieuw was geinstalleerd, een bios update was toen de oplossing maar dat help deze keer niet.

waar kan dit nu aan liggen?

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 13:49
Check eens of de kabels van alle hardware goed zijn aangesloten (vooral je DVD recorder). Kijk ook eens of de voltages goed zijn (met speedfan bijvoorbeeld). Het opnieuw opstarten van een pc kan namelijk niet aan heel erg veel dingen liggen.
Het ook nog aan je geheugen kunnen liggen, test dat eens met memtest.

I see red pixels.

Verwijderd

Topicstarter
De voltages moeten volgens mij wel kloppen want heb net alcohol 120% geinstaleerd en daar kan ik wel gewoon mee branden. Maar wil graag weer met nero kunnen branden, want die is veel uitgebreider (heb er meerdere pakketten bij). wat ik in mijn eerste post ook al aangaf als ik de bios update deed nero het wel weer, maar heb nu ook weer mijn bios geupdate en nu werkt het niet, kan het zijn dat nero een conflict met iets veroorzaakt ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost heb nero 7 maar ff gedownload en nu werkt het weer :)