Leadtek?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-08 21:35
Wat ik me afvroeg of er mensen ervaring hebben met videokaarten van Leadtek.
Ik ken het merk zelf niet en vroeg me af of dit een goed merk is of niet want ik wil er namelijk een 6800 gs van kopen.

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:49
Brainstorm86 schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 18:52:
Wat ik me afvroeg of er mensen ervaring hebben met videokaarten van Leadtek.
Ik ken het merk zelf niet en vroeg me af of dit een goed merk is of niet want ik wil er namelijk een 6800 gs van kopen.
Kep er alleen een GF4 4400 TI van, niet echt slechte ervaringen mee alleen dat de koelertjes (2x 40mm) niet echt goed koelen imo.

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Leadtek is een best bekend merk hoor en het is goeie kwaliteit. Met een videokaart van leadtek kun je haast geen miskoop krijgen. Ze hebben altijd van die leuke aparte coolers erop.

--

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik moet zeggen dat de leadtek kaarten die ik hier heb prima werken. Moet zeggen dat met name de wat duurdere kaarten goede filters hebben (terwijl de goedkope dat weer minder hebben).

Verwijderd

Leadtek is een bekend merk en werkt perfect! Goede kwaliteit voor niet at te veel centjes.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voordat je een topic op GoT opent. Door het lezen van topics hier op GoT en reviews had je snel genoeg kunnen achterhalen dat Leadtek een van de bekendere merken van high-end videokaarten is. Voortaan zelf zoeken dus :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.