Toon posts:

nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen ofja samen stellen nu heb ik van bij allerlij internet winkels tot gewone winkels in de stad samen gesteld maar nu is natuurlijk mijn vraag is dit wat van pc voor een student = --> internet,gamen,huiswerk,muziek,photoshoppen

dus 't moet een toch wel redelijk krachtig systeem zijn
ik ben 15 jaar (student mag ik mij misschien nog niet noemen maar heb wel ongeveer de zelfde eisen )

dit systeem voor 1100,- euro maar daar gaat \\\'t een en het ander van af omdat ik die dingen al heb maar omdat ik dan voor hier een prijs moet samen stellen heb ik toch maar alles geteld

Afbeeldingslocatie: http://img414.imageshack.us/img414/6494/nieuwepc32gd.jpg

is dit wat van systeem? (ik ben 15 en moet 't doen van een bijbaantje en zakgeld dus veel heb ik niet eah.. (er gaat wel wat van de prijs af omdat ik die onderdelen al heb maar dan nog he

Verwijderd

Ziet er goed uit maar waarom 2 x 80GB?
250 schijven zijn rond de 100euro en beste euro per GB (kan ook 200GB schijven zijn)
Met partities bereik je hetzelfde en je bent goedkoper uit + meer ruimte.

Verder moet je echt voor een AMD 64 gaan.
Pentium :X

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ehh, over welk systeem heb je het?
Post gewoon de specs eens en waarom je hiervoor gekozen hebt. en lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? eens door.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Idd dit is nou niet DE supercomputer voor dat geld!

Er ging nog wat vanaf zei je omdat je dat al had!? Wat is dat dan...

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

- en verder hoor je ongeacht waar je topic over gaat specs in je post te zetten, een link kan dood gaan maar een topic blijft, dus moet er nooit essentiele info ontbreken in de topic zelf :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.