Sims 2, geen huizen e.d.

Pagina: 1
Acties:

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 01:41
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem met de sims 2..

Ik heb dit spel vanmiddag succes vol geïnstalleerd op een:
AMD 2000+
768 mb geheugen
Geforce FX5700LE
Met xp pro.

De installatie loopt perfect geen problemen, ook als ik het spel start niks aan de hand.
Maar wanneer ik een buurt kies, gaat die laden en kom ik in het scherm terecht waar ik een huis kan komen, die huizen, rivieren e.d. Dit zie ik dus niet, in plaats daarvan krijg ik een mooie blauw scherm.. (gewoon met overlay dus niet kaal blauw ofzo). Hij loopt dan nog niet vast, maar zodra ik dan naar beneden wil gaan met mijn muis, om verder te kunnen kijken naar de buurt krijg ik deze error: "Het programma is vastgelopen en wordt afgesloten". En als ik dan op OK druk sluit die zich af en gaat terug naar windows.

Nu installeer ik hem ook net op mijn eigen pc geinstalleerd, een AMD 3800, X800XL, 1gb ram met XP pro. Werkt ie perfect, gewoon goed beeld niks aan de hand. Ik weet het niet meer hebben jullie misschien een idee?

Ik denk zelf dat het iets met de videokaart te maken heeft ivm dat die de gewone knoppen wel weergeeft.

Wat ik allemaal heb geprobeerd:

- Nieuwe drivers videokaart
- Directx 9c was geïnstalleerd

Verschillende resoluties e.d.

In de leesmij, staat dat die de FX5700 wèl ondersteund.

Iemand misschien nog ideeën?

Hartelijk dank alvast!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10 01:41
Niemand nog een ideetje wat ik kan uitproberen? ;(

Verwijderd

http://support.ea.com/cgi...3Job29k&p_li=&p_topview=1
Question
Graphic corruption in the loading and/or neighborhood screens.

Answer
Graphic corruption can be caused by a number of factors including, conflicting background processes, outdated video card drivers, or a video card that does not meet the minimum requirements for the game.

First, make sure you have closed all background tasks and processes that may be interfering.

Now try running the game. If that does not resolve the issue, you can try adding a switch to the Sims 2 shortcut that will run the game in a window.

Right-click on The Sims 2 icon on your desktop and choose Properties.
Click with your mouse at the end of the highlighted Target line. This should put your cursor at the end of the line and cause the line to no longer be highlighted.
Add a space and then type -w.
Click on Apply and then OK.
Now, double-click on that icon to run the game.

If this works, you should be able to run the game fullscreen again (you can remove the -w to restore the shortcut back to normal)
Is het dichste bij wat ik zo snel kon vinden anders moet je daar ff verder kijken, ikzelf heb in het verleden weleens gemailt via die techsupport en kreeg vrij snel een antwoord terug wellicht dat dat ook nog een optie is :)