Toon posts:

[xp]kan fundelete niet uninstaleren :(

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kmoest een file recoveren maar kwam er later achter dat het niet hoefde maar nu wil dit programma dat me prubllenbak heeft ingepikt niet weg gaan met uninstall, als ik gewoon via software uninstall doet zegt ie dat ie het uninst.isu niet kan vinden, welke in de folder van fundelete zit ik doe dan die uninst.isu naar het uninstall prog isuninst.exe zegt ie kan ie het installation log file niet vinden :(
hmm beetje lang zin _/-\o_
maar khoop dat iemand weet hoe ik me prullenbak trug kan halen :p

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Zou je dit nog een keer kunnen posten? Nu met leestekens en praktisch geplaatste enters. En misschien een beetje op je spelling lettend. Ik snap er geen r**t van.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 14:21

GreyGhost

Het is een spook

Bedoel je dit: http://www.sysinternals.com/Utilities/Fundelete.html

Zo ja, stel ik voor dat je volgende keer voordat je de volgende keer iets zomaar installeerd, je eerst leest waar het programma voor is:

1. Het programma is voor Windows NT 4.0 (draai je dat?, waarschijnlijk niet), het biedt voor NT 4.0 recycle bin functionaliteit.

2. Het programma is dus alleen bruikbaar voordat je wat delete.

Op de website en op het forum kon ik helaas voor je niks vinden over het handmatig verwijderen van dit programma.

For I am grey, between the darkness and the light

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En nu in het Nederlands graag en zonder afkortingen en koppeling van woorden aan elkaar.

Wat wil je waar weg hebben?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
kwil gewoon het uninstaleren en dus me oude prullenbak terug krijgen

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We blijven niet bezig met proberen te begrijpen wat je nou bedoelt. Hierbij het zoveelste verzoek om je topics in normaal ABN te tikken. Lees ook dit even door zodat je begrijpt wat we graag in een topicstart zien :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.