Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Temperatuur "plugjes" in nieuwe case

Pagina: 1
Acties:

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44
Ik heb een nieuwe kast met een display waar o.a. de temperatuur op af is te lezen.

Nou zitten er in de kast 3 draden met aan de uiteinden een soort pluggen die lijken op 2 platgeslagen draadjes met de labels "temp1" "temp2" en "temp3".

In de handleiding zijn ze alles behalve duidelijk, en staat er hoogsetens een afbeelding waar uit blijkt dat je deze niet direct bovenop de processor mag bevestigen (duh)

't is erg lastig uitleggen, maar ik hoop dat iemand die hier ervaring mee heeft dit herkent en mij als leek uit de brand kan helpen. Waar kun je die plugjes op aansluiten ?

• shootguy2
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
dubbelzijdig tape...en plak ze op je case, hdd en je chipset ofzo. andere eind connect je aan het display printboardje (ik neem aan dat deze hiervoor aansluitingen heeft , anders is het beetje nutteloos :+

Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 17:46
Deze kan je nergens op aansluiten, maar dit zijn de tempratuur sensoren zelf. Die meten de warmte, die moet je dus gewoon op de plaatsen inje kast vastmaken waar je de tempratuur wilt meten

Edit : Shootguy2 was net iets eerder :P

[ Voor 12% gewijzigd door Spacespider op 26-11-2005 14:20 ]

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-11 21:57

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Waarschijnlijk zijn die plugjes gewoon warmte geleidende weerstanden.
Wat voor kast is het.
Kan je foto's posten met de aansluitingen van het lcd?

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44
dank !

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Die temp meters mag je inderdaad niet tussen je cpu en heatsink(+fan) doen, want dan maakt de heatsink immers geen goed contact meer. Je kan hem wel op de heatsink onderaan de zijkant plakken(zo vlak mogelijk bij het heetste punt dus)
Pagina: 1