Toon posts:

Garantiebeleid Belinea

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Precies twee weken geleden ging mijn Belinea 101715 TFT kapot. Op manadag de helpdesk gebeld en woensdag had ik een nieuw model. Tot zover prima service. Alleen nu, 10 dagen nadat ik het nieuwe model ontvangen heb, zit ik weer met een kapotte TFT! Precies hetzelfde probleem: Het beeld ging uit en is sindsdien niet meer aan geweest. Nu kan het twee dingen zijn:
- De voeding is niet goed, want die hebben ze niet omgewisseld. Lijkt me echter sterk, maargoed.
- Ik heb een exemplaar ontvangen dat al een keer in de garantie was gedaan door iemand anders.

Ik heb nog niet echt slechte dingen kunnen vinden over het garantiebeleid van Belinea, daarom vraag ik het hier. Weet iemand misschien of gerepareerde modellen terugsturen ofzo? Maandag ga ik de helpdesk ook maar eens bellen en om opheldering vragen...

JanWillem

Verwijderd

hmm het garantie beleid is wel goed van Belinea,of je hebt het pech gehad,dat je 2 defecte types hebt gehad.Of het is een serie probleem.

Ik heb problemen gehad met mijn Belinea monitor,beeldbuis plofte gewoon,hoorde een luide knal en toen deed ie dus niks meer.Het was toen gigantisch warm in de zomertoen et gebeurde,dus warmte is schinbaar de oorzaak geweest.Ik heb toen Belinea gebld over het feit dat de monitor stuk was,heb een afspraak gemaakt,vwanneer ze de oude zouden komen ophalen en omruilen voor een vervangend model.Heb dus een splinter nieuwe gekregen,perfect dus.\

Ik mag toch aannemen dat dit ook bij jou gebeurd is,dat je een nieuwe hebt gekregen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja hij zag er nieuw uit, maar voor hetzelfde geld hebben ze gewoon een kapotte gerepareerd... het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat twee goede tft's namelijk zo snel achter elkaar stuk zijn. :r