Downloads lopen na paar seconden vast.

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Ik ben gisteren gestruikeld over een raar probleempje waar ik dus niet uit kwam.

Moest ff bij mijn zwager zijn voor iets kleins te fixen. Geen probleem alleen moest ik ff een programmatje downloaden. Dat ging dus niet. Na een seconde of 2 - 5 stokte de download... Ook na 2 a 3 minuten ging hij niet verder.

Setup
AMD Duron, ?? mobo, 256mb geheugen
Software Windows 2k met service pack 4 erop.
Demon 512 aansluiting
Via router en wire-less netwerk.

Dit had hij bij zowel FireFox als bij IE.
Natuurlijk verdenk je direct het draadloos netwerk. Maar internet deed het wel. En updates van programma's binnen programma's kwamen goed binnen (virusscanner updaten, hitman pro updaten).

Oke stap 2 was dus scannen op virus. Dat met AVG -> niets gevonden.
Stap 3: Toen Hitman pro 2 erover met alle opies (ook antivirus) en alle updates daarvoor haalde hij snel en foutloos binnen. Maar ook Hitman pro vond -> niets.
Stap 4: Hetzelfde als stap 2 & 3 maar dan in veilige modus.
Stap 5: Gecheck of er rare processen draaien.. Ook niets bijzonders.
Stap 6: Controleren op firewall's... Niets
Stap 7: Windows update -> moet ik eerst het update-programma updaten... En dat loopt dus ook vast.

En nu weet ik het niet meer.... Ik ga er morgen weer even langs, maar wilde graag suggesties wat ik nog kan proberen. In het verleden heeft het wel gewerkt.

En ja het is een trage, langzame, simpele pc, maar voor deze mensen goed genoeg.

Edit:O'ja.. Stap nul was natuurlijk de search van GoT aanslingeren.. vandaar ben ik tot stap 7 gekomen.

[ Voor 14% gewijzigd door Cyberpope op 26-11-2005 11:41 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-08 20:02
Dit heb ik ook altijd als ik WinXP opnieuw installeer zonder servicepacks :? als ik dan servicepack 1 heb geinstalleerd doet ie het weer. Idd in firefox en IE, druk op de download... gaat ie downloaden maar stopt ie na een tijdje. Het schermpje blijft staan en ook dat ie met zoveel kb/s downloadt. Het balkje loopt alleen niet verder. Raar probleem...

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Mr.Qips schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 11:46:
Dit heb ik ook altijd als ik WinXP opnieuw installeer zonder servicepacks :? als ik dan servicepack 1 heb geinstalleerd doet ie het weer. Idd in firefox en IE, druk op de download... gaat ie downloaden maar stopt ie na een tijdje. Het schermpje blijft staan en ook dat ie met zoveel kb/s downloadt. Het balkje loopt alleen niet verder. Raar probleem...
Alleen dit is dus een win2k probleem... Hoewel ik voor XP ook geen oplossingen heb gezien behalve installeer servicepack.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Mmm... ben er nu weer ff. Dacht dat het goed ging, maar nu stopt hij er na 1,5mb mee. Al een heel stuk verder. maar toch.. Suggesties anyone?

Hij geeft ook geen time-out of iets dergelijks. Ook niet na een uur...

[ Voor 21% gewijzigd door Cyberpope op 26-11-2005 18:34 ]

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Helemaal niemand?? Heb ik dan geen andere optie als een herinstallatie??