[iPod] Nano reset na druk op 'enter' knop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulsqy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-10 18:54
Heeft iemand dit probleem al gehad en enig idee wat ermee te doen.

Na vandaag mijn Nano op de reguliere manier van mijn pc te ontkoppelen, 'reset' hij zich telkens als ik in het hoofdmenu naar Music ga en dan op de ronde 'enter' knop in het midden van het clickweel druk.
Ik krijg dan telkens het Apple logo te zien en dan weer mijn hoofdmenu. Dit duurt slechts een aantal seconden, maar gebeurd keer op keer. Ik kan wel mijn andere menu's zonder problemen met die knop in. Ik kan wel muziek afspelen als ik op de play knop druk terwijl het menu Music is geselecteerd. Maar dan begint hij dus bij het eerste nummer. Ik kan dus niet het menu in om de artist of album te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt me dat je een brakke Nano hebt.

Wat mijn nano wel heeft is,dat als ie een tijd uit heeft gestaan,ik ehm niet met de play knop aan kan zetten.

Maar dan op het enter knopje moet drukken,die midden in het clickweel zit.En dan krijg ik dat apple logo en gaat ie wel gewoon aan.

Maar wat jij hebt,lijkt me sowieso niet goed.Misschien moet je dan toch effe contact opnemen met Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulsqy
Dit is echt te raar. Het blijkt dus dat de iPod gewoon werkt, maar dat ik Music in het hoofdmenu niet kan selecteren met de center button, maar als ik Music vervang in settings door bijvoorbeeld Artist in he tmain menu te zetten, kan ik wel gewoon zo in mijn muzieklijst komen met de center knop.

Ik heb wat gezocht op de Apple site, maar ik vind verder niks hier over. Een reset heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-10 09:36
Het database-bestandje zal wel kapot zijn (k weet niet zeker of die bestaat, maar daarin staat denk ik elk liedje met info, zodat ie niet de hele hdd af hoeft te zoeken naar muziek als je de ipod opstart). Werkt het niet om al je muziek opnieuw naar de ipod te kopieeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 14:16:
het lijkt me dat je een brakke Nano hebt.

Wat mijn nano wel heeft is,dat als ie een tijd uit heeft gestaan,ik ehm niet met de play knop aan kan zetten.

Maar dan op het enter knopje moet drukken,die midden in het clickweel zit.En dan krijg ik dat apple logo en gaat ie wel gewoon aan.

Maar wat jij hebt,lijkt me sowieso niet goed.Misschien moet je dan toch effe contact opnemen met Apple.
Dat zelfde heb ik ook. Ik maak me er een beetje zorgen over.... Zou dat normaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelST
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-01-2022
Nee, dat is gewoon normaal. Als je iPod meer dan 2 dagen (dacht ik) heeft uitgestaan, staat hij ook echt uit. Normaal staat hij op stand-by. Dit is natuurlijk om batterijen te sparen

MBP 2.4 C2D / MB 2.0 C2D - iPhone 3G 16 GB - EOS 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Dat heb ik idd ook als hij meer dan ergens tussen de 12 en 24 uur uit heeft gestaan. Dat lijkt me normaal idd, en hij is ook zo weer opgestart natuurlijk...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:30
Enne Bezulsqy, je kan nog even een Software Restore proberen van je iPod... Word ie helemaal schoon gemaakt. Op die manier kan je meteen testen of het aan de software (lijkt mij zeer waarschijnlijk) of de hardware ligt.

Als je ooit een call aan zou maken bij Apple hier over willen ze sowieso dat je dat doet :)

Liege, liege, liegebeest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulsqy
Dank je voor de reacties. Maar ik heb het kunnen fixen. Het was waarschijnlijk inderdaad iets met dat database bestandje. Ik heb gewoon alles eraf gegooid en terug gebracht naar de originele factory settings. En hij doet het weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok,weet ik dat ook weer,goed om te horen dat het normaal is _/-\o_
Pagina: 1