Ik zit met het volgende probleem.
Sinds ik DDR heb, heb ik altijd mn mem onder de 256 MB gehouden, omdat dat ook mn RAM is.
Ik was NFS:MW aan het spelen en inene een pop-up (windows).
u heeft te weinig virtuel geheugen.
wtf?
Maja, boeie.
Later, kwam ik in Taakbeheer om wat onnodige processen uit te schakelen.
Wat dus bleek, dat ik 780 MB aan het verbruiken was, terwijl er maar 30 processen aanstonden met een gemiddelde van 3 mb ongeveer (in totaal zeker niet meer dan 160 MB).
Dus nu wil ik weten wat er aan de hand is, want hij weergeeft de rest van mn halve gig die ik verbruik niet.
Het is geen rekenfout van de pc iig, want anders zou hij het virtueel geheugen niet vergroten en zo vreselijk traag zijn.
Hier mn specs:
Intel Pentium 4 1,8 GHz Willamette (die had het wel es zwaar te verduren met oc's 2 2,16 > vCore 1,85
Geforce 4 MX 420 64 MB
ASUS P4PE-XT
Kingston DDR-400 256 MB
Mn pc is al zeker 5 jaar oud (Mobo en ddr zijn nieuw, cpu en graka oud)
Hij doet het gemiddeld elke dag wel zeker 10 uur.
Ook als ik scroll maakt mn CPU?? rare geluiden, alsof er iemand om het bord krast.
Meer info? Please ask
En nog alvast heel erg bedankt!
Sinds ik DDR heb, heb ik altijd mn mem onder de 256 MB gehouden, omdat dat ook mn RAM is.
Ik was NFS:MW aan het spelen en inene een pop-up (windows).
u heeft te weinig virtuel geheugen.
wtf?
Maja, boeie.
Later, kwam ik in Taakbeheer om wat onnodige processen uit te schakelen.
Wat dus bleek, dat ik 780 MB aan het verbruiken was, terwijl er maar 30 processen aanstonden met een gemiddelde van 3 mb ongeveer (in totaal zeker niet meer dan 160 MB).
Dus nu wil ik weten wat er aan de hand is, want hij weergeeft de rest van mn halve gig die ik verbruik niet.
Het is geen rekenfout van de pc iig, want anders zou hij het virtueel geheugen niet vergroten en zo vreselijk traag zijn.
Hier mn specs:
Intel Pentium 4 1,8 GHz Willamette (die had het wel es zwaar te verduren met oc's 2 2,16 > vCore 1,85
Geforce 4 MX 420 64 MB
ASUS P4PE-XT
Kingston DDR-400 256 MB
Mn pc is al zeker 5 jaar oud (Mobo en ddr zijn nieuw, cpu en graka oud)
Hij doet het gemiddeld elke dag wel zeker 10 uur.
Ook als ik scroll maakt mn CPU?? rare geluiden, alsof er iemand om het bord krast.
Meer info? Please ask
En nog alvast heel erg bedankt!