Be Stronger Than Your Excuses
            ik neem aan dat je wakeup from lan bedoeld
ik heb me er nooit echt inverdiept.
maar je moet je ethernet kaart vertellen dat je wake on lan wilt
iets in je module opties of zo
ff googlen denk ik
                    ik heb me er nooit echt inverdiept.
maar je moet je ethernet kaart vertellen dat je wake on lan wilt
iets in je module opties of zo
ff googlen denk ik
>.< >.< >.< >.<
            Wat heb je er zelf aan aan gedaan tot nu toe? Dat is wel belangrijk om te vermelden. Ik denk dat het ook handig is om te weten welke netwerkkaart erin zit (lspci) en welke Suse versie je draait.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
            volgens mij heeft hij er geen donder aan gedaan.
op gedetecteerd dat het niet werkt na. wat klopt omdat hij linux niet heeft gevraagt dat te doen
                    op gedetecteerd dat het niet werkt na. wat klopt omdat hij linux niet heeft gevraagt dat te doen
>.< >.< >.< >.<
            Sorry voor mijn late reply, had het nog al druk.
Ik werk nog maar pas met Linux Suse 10, dus weet er nog niet zoveel van.
Mijn netwerkkaart is een 3Com EtherLink XL 10/100 PCI For Complete PC Management NIC (3C905C-TX)
Probleem is dat wanneer ik met Linux afsluit, ook het lampje op de router uitgaat. Kaart is dus volkomen uitgeschakeld.
Wanneer ik in Windows afsluit, heb ik daar geen last van, en kan ik mijn pc van afstand gewoon beheren.
Heb natuurlijk al wel op google gezocht, maar kan niets vinden wat hier op lijkt.
                    Ik werk nog maar pas met Linux Suse 10, dus weet er nog niet zoveel van.
Mijn netwerkkaart is een 3Com EtherLink XL 10/100 PCI For Complete PC Management NIC (3C905C-TX)
Probleem is dat wanneer ik met Linux afsluit, ook het lampje op de router uitgaat. Kaart is dus volkomen uitgeschakeld.
Wanneer ik in Windows afsluit, heb ik daar geen last van, en kan ik mijn pc van afstand gewoon beheren.
Heb natuurlijk al wel op google gezocht, maar kan niets vinden wat hier op lijkt.
            afsluiten is iets anders dan uitloggen he....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
            Onder debian heb ik een tool hiervoor gebruikt genaamd ethtool. Deze moet je bij de startup zetten en dan wat parameters dat als die de PC uitzet de netwerkkaart niet uitschakelt.
Dit heb ik toen gedaan omdat als ik mijn PC in linux afsluit ik geen WOL meer heb en onder een ander OS wel.
            Dit heb ik toen gedaan omdat als ik mijn PC in linux afsluit ik geen WOL meer heb en onder een ander OS wel.
Bedankt, dit heeft geholpen.PSU_freak schreef op zondag 15 januari 2006 @ 09:38:
Onder debian heb ik een tool hiervoor gebruikt genaamd ethtool. Deze moet je bij de startup zetten en dan wat parameters dat als die de PC uitzet de netwerkkaart niet uitschakelt.

Pagina: 1