Toon posts:

Gezocht - blogservice met foto & video uploadmogelijkheid *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vandaag op de HCC dat Active 24 een blog aanbiedt, Active Blog. Dit zou nieuw moeten zijn omdat ze allemaal extra;s aan zeggen te bieden die andere mensen niet hebben.
Als ik hun portal bekijk op www.activeblog.nl ziet het er wel ok uit, maar ik ben er niet zo op thuis.

Bloggen is niet echt iets voor mij meer wat voor mijn kinderen maar daar ik geen idee heb of ik de blog zaken die Active 24 aanbiedt ook misschien gratis inclusief opslagruimte kan krijgen, hoop ik dat er mensen zijn die me meer kunnen vertellen over wat er nog meer is te krijgen en misschien wat meer over Active 24.
Is dit een goede partij voor het geld dat ze er voor vragen en wat ze er voor aanbieden?

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:12
Ga eerst maar eens wat recensies nalezen over Active24 voordat je met die gasten in zee gaat, zijn niet echt bepaald te vertrouwen ....

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

Ik was op de foto met 1 van die chickies... Kon ik ipod nano winnen. Kijk ik op de site moet ik bellen en kost het me € 1,30 :(

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties tot zo ver.
Als ik op Google zoek naar Active 24 kom ik erg weinig over ze tegen tot en met 2004.
Hier en daar een verdwaalde Duitser die wat vraagt over het Duitse Active 24 (overigens geen slechte reacties), maar ik heb het over het Nederlandse bedrijf.

Wel lees ik dat Ladot(??) vroeger Active 24 was. De klachten over Ladot gaan over mensen die niet willen betalen en daarom incasso buros op zich krijgen, danwel hun webhosting te duur vinden en willen verhuizen, danwel de service verlening te traag vinden. Veel reacties over Ladot gaan tevens over het feit dat ze uit de spamblocks zijn gehaald en spammers tegewoordig weren.

Reactie hierop varieren van "had je maar op tijd moeten opzeggen" en "ja moet je ook geen goedkope oplossing vragen en veel service verwachten" tot "we gaan ze aanpakken, wie doet mee?"
Kortom ik heb hier niet veel aan omdat de reacties elkaar tegen spreken en vooral omdat deze klachten van 2 jaar terug zijn en niet recent zijn.

Zijn er websites waar meer recente reacties te vinden zijn over Active 24?

Tevens hoop ik dat mensen hier me nog steeds een antwoord kunnen geven over blog?

Ik heb al wel bij http://www.web-log.nl gekeken, die bieden wel gratis blog en ook http://www.webloggen.nl biedt betaalde (EUR 2,95 p/m) een blog aan.
Beide partijen geven geen blog ruimte voor bestanden alleen maar ruimte voor tekst en geven helaas niet aan welke functies hun blog ondersteunen. (podcast,vodcast,moblog etc)

Kortom erg verwarrend voor me, dus ik hoop dat mensen me verder kunnen helpen.

Alvast bedankt!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:12

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link, erg interessant lees materiaal.
Ik haal er wel uit dat bijna alle klachten van 2005 gaan over problemen met hosting van 1-3 jaar terug en vooral over de klanten service die erg slecht zou zijn.

Dit zet een mens aan het denken ;)

Kan iemand mij vertellen of er een andere host is die ook blog aanbiedt met dezelfde mogelijkheden als Active 24 met hun Active Blog? Gratis of betaald is mij om het even, zolang de prijs maar niet de pan uit reist.

Het gaat mij vooral ook om het feit dat we niet voor alle bestanden (fotoos en video) naar verschillende gratis aanbieders moeten waar je vervolgens heen moet linken.

Alvast bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Misschien moet je iets duidelijker toelichten wat je nu wilt. Je wilt bloggen; of wil je gewoon files opslaan? Ik pas je topictitel nog even aan :) Verder passen online-diensten beter in Internet & Telefonie; dus verplaats ik je topic daar nog even naartoe

Active 24, Active Blog product? > Gezocht - blogservice met foto & video uploadmogelijkheid *
SA > IT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mod.

Ja ik ben dus op zoek naar een betrouwbare host voor pod/vodcasting moblogging met file upload mogelijkheden. Een andere dan Active 24.

Heeft iemand enig idee welke een goede zou zijn?

Verwijderd

Ik zit bij http://www.picostation.com/ en dat werkt prima moet ik zeggen. Ook ziet het er duidelijk uit en zitten er niet teveel knoppen op.
Pagina: 1