Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
en jij denkt dat ik die niet allang hebDPCquatar schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 22:54:
Alle merchandise staat nu in mijn garage, nog effe tellen....... en wachten totdat de DPC webshop online komt. En dan kan er weer ouderwets besteld worden.
Want zeg nou zelf, wie wil er nou niet zo'n mooie casekoe op zijn koe
wat voor DPC gear is er eigenlijk ? Want ik ken alleen de casebadges
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
[ Voor 6% gewijzigd door fenrir op 26-11-2005 18:19 ]
Van klussen krijg je grijze haren
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Is er al meer nieuws over een webshop/andere manier.
Zou graag wel een kick-ass mok en t-shirt willen hebben
Don't worry people, i`m a professional idiot
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Ik heb zeker wel interesse in een mooie mok. Wat ook wel een goeie is, is een koe knuffel(tje) die op mijn buro kan staan/zitten/liggen. Maar dat laatste is meer iets als een inkoopactie idee dan voor een ontwerp/webshop idee.
...
Zijn er nog meer items die wellicht interessant kunnen zijn voor de gemiddelde boer?
Dan kunnen we is uitzoeken of dat soort dingen mogelijk zijn.
Serieus... Er zijn tegenwoordig nauwelijks meer leuke sokken met plaatjes verkrijgbaar, behalve de Simpsons-sokken van de H&M. Maar die heb ik zo onderhand allemaal wel.
* reiker wil sokken met koeien!
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Figures, reiker is ook 20th century...Mobster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:07:
Sokken met plaatjes? That is soooooooooooooo 20th century....
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
of wu's
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Vreemd, hier wil ik wel meer van weten. Als meermalig t-shirt ontwerper ben ik nieuwsgierig naar wat voor deal X-G eruit heeft weten te slepen.X-G schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:48:
Quater, dan wil ik even contact met je opnemen ivm de keycords, daar heb ik namelijk een agreement over met Daniel daar ik die ontworpen heb.
Dacht dat het meer om de eer ging
Verwijderd
Need i go on?
Ow en aub GEEN sokken
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
^^ met stomHaranaka schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:12:
Wat ook wel een goeie is, is een koe knuffel(tje) die op mijn buro kan staan/zitten/liggen.
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
mail maar effe naar quatar@dutchpowercows.orgX-G schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:48:
Quater, dan wil ik even contact met je opnemen ivm de keycords, daar heb ik namelijk een agreement over met Daniel daar ik die ontworpen heb.
Verwijderd
Mag ik dan ook alvast een reservering doorgeven
Zo ja; T-Shirt mt XL wit, met DPC erop (Duh
Zo nee
Verwijderd
Bier filtjes, bierglazen, asbakken koffielepels
Verwijderd
Als we dan toch nieuwe vormen van merchandizing voorstellen, laten we dan een beetje passend iets voorstellen: Een DPC origami-set
Voor ieder die al druk is met eiwitten vouwen
En waarom geen sokken voor de gemodde IPod/mp3-speler?
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Voor zover we dat nu weten zal dat in week 52 gaan gebeuren. Daarna zoeken we een paar proefkoeien met een vette pertemonnen die willen testen en dan kan-ie online
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Keycords hebben mij en n vriend van me toch ff € 750,- opgeleverd ^^
Persoonlijk vind ik het zwaar bedroevend dat in de huidige situatie waar de crew er alles aan doet om dingen zo goed mogelijk te regelen er mensen zijn die het nodig vinden om geld te verdienen aan DPCX-G schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:33:
Is al geregeld quarter met Daniel.
Het is voor mij bijvoorbeeld erg makkelijk om aan alle kanten aan DPC te verdienen:
• Had geld kunnen vragen voor het hosten van wdo / fdo
• Had kilometervergoeding kunnen vragen voor alle crewmeetingen
• Had aan merchandise geld kunnen verdienen
• Kan de DPCH pagina's bevolken met google adds en dergelijke
• Enz
Daarintegen heb ik 200 euro van mijn eigen geld in de merchandise zitten om het mogelijk te maken dat er uberhaupt iets verkocht kan worden, Dsmarty heeft er nog veel meer inzitten.
Als je dan ook de mensen die totale verantwoording eisen in het achterhoofd neemt, schept deze "melding" dat jij 750 euro (1650,- gulden) er uit heb weten te peuteren bij mij een groot gevoel van onbehagen (zeg ik toch netjes)
DPC staat voor non-profit, samenwerking en community, jij hebt daar geld aan verdient en persoonlijk walg ik daarvan
Edit:
Ik hoor net dat die 750 euro niet alleen DPC cords betreffen maar ook T.net cords. Dat iemand met een commercieel bedrijf afspraken maakt en er winst uit haalt is natuurlijk geen probleem. Neemt niet weg dat ik van mening ben dat het DPC gedeelte van het geld ook bij DPC moet blijven en dat er op het DPC gedeelte geen geld verdient mag worden ook al zal dat mischien 100 of 200 euro zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Pim. op 22-12-2005 11:52 ]
Verwijderd
Maar ik heb er nimmer aan gedacht om geld te gaan verdienen aan DPC en/of DPC'ers. Dit soort winstbejag vindt ik ronduit smakeloos en stuitend.
Ik krijg bijna het gevoel dat ik een jaar geleden gewoon had moeten handelen in tegenstelling tot hetgeen nu allemaal gebeurt. Dan hadden we tenminste niet deze zaken meegemaakt
/me zowiezo eens is met Pim dus . . .
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2005 11:18 ]
Ik snap ook niet wat het nut was om het "verdiende" bedrag te vermelden in deze draad. Daar hebben wij toch niets mee te maken? De vermelding 'Het is al geregeld' kan ik begrijpen, maar het tweede deel...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
[ Voor 82% gewijzigd door DSmarty op 22-12-2005 21:24 ]
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
OMG! Wat ben ik _blij_ dat ik geen keycord heb gekocht. Kom op zeg, 750,- voor 14 letters achter elkaar zetten?X-G schreef op donderdag 22 december 2005 @ 10:33:
Is al geregeld quarter met Daniel.
[edit]
laatste stukje was niet zo netjes...
[ Voor 18% gewijzigd door sus op 22-12-2005 14:41 ]
Het lijkt met niet veel toevoegen om te gaan flamen (Wessie) of te gaan praten over toestemming en dat soort zaken (suspicious).
[ Voor 83% gewijzigd door DSmarty op 22-12-2005 21:24 ]
[ Voor 91% gewijzigd door DSmarty op 22-12-2005 21:24 ]
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Ik zal het even weghalen, nu ik het teruglees beschuldig ik hem van dingen die niet zeker zijn.DSmarty schreef op donderdag 22 december 2005 @ 13:23:
Ik heb hem een PM gestuurd met het verzoek even te bellen, zodat we eea even kunnen doorspreken.
Het lijkt met niet veel toevoegen om te gaan flamen (Wessie) of te gaan praten over toestemming en dat soort zaken (suspicious).
Maar toch, mijn standpunt is hetzelfde.
Ik heb niet 750 euro aan DPC verdiend, helemaal niet, en als je op die manier gaat kijken is Dukebox ook in zekere zin fout geweest, want die stats hosten leverde hem ook geld op door hogere rankings in Google.
Die 750 heben we verdiend voor het maken van 3 ontwerpen (DPC, T.Net, GoT) voor keycords. Tevens heb ik de leverancier van de keycords geregeld. Het was namelijk een afspraak met Tweakers.net zelf, en niet met DPC zelf, dat keycord is ontstaan uit een topic daarover, of er intresse voor was, en die was er. Tweakers.net zelf heeft evenveel winst uit deze merchandising gehaald en draait voor dat geld bijvoorbeeld deze servers.
Mochten er verder nog problemen zijn heb ik graag dat deze PRIVE worden uitgepraat, en ik had ook graag dat eventuele negatieve commentaren tegen mij als persoon weg worden gehaald. Ik heb niets fout gedaan, ik ben een afspraak met Daniel aangegaan. En daar is naar mijn mening niets mis mee. Dat er ook DPC keycords verkocht werden wisten jullie.
[ Voor 21% gewijzigd door X-G op 22-12-2005 16:27 ]
Als het goed is zal Quatar de aanwezige mechandise op de aanwezige webshop zetten en kunnen we binnenkort met de verkoop beginnen zodat dát weer kan leiden tot mooiere en nieuwe gear.
Quatar. Laat die kalkoen met rust en ga aan het werk!
En het verhaal is inderdaad vrij duidelijk, dit was geen community-initiatief dat in Keycords heeft geresulteerd, maar zuiver een niet non-profit actie ism Tweakers.net waarbij er ook voor DPC is geproduceerd.
Het grote verschil is dus dat dit niet vanuit de community is gekomen, waarbij de les moge zijn dat we dit voortaan misschien in eigen hand willen houden, of duidelijke non-profit afspraken maken.
De heren met een modbreak dienen dit ook als NOW te beschouwen, flamen voordat iemand uberhaupt een situatie heeft uitgelegd is in geen enkele situatie goed.
Dat we zulke zaken voortaan binnen DPC houden lijkt me na deze loze opmerking toch wel vrij duidelijk, of niet soms?
Volgende keer zelf de Gear in handen houden als we niet willen dat iemand er aan verdient
Mischien dat een nieuw topic daarbij helpt
Dit topic is gesloten.
![]()