Dual boot probleem (opnieuw)

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Ik heb laatst een dual boot probleempje hier geplant. Mijn schijf waar ubuntu op stond is naar de tweakhemel gevlogen(kortweg dood). Maar ik heb nog wel steeds win XP erop staan. Het gaat wel om win XP ik weet het maar nu over grub. Die doet heel moelijk, Hij geeft een error. Ik kan dan niet verder dan het bootscherm. Dan geeft hij dus de error. ik wil gewoon werken nog met mijn win XP schijf. Ik koop later nog wel een kleine hd voor linux. Maar wil nu wel gewoon werken met mijn schijf. Wat is de oplossing.

Als jullie mijn specs willen hebben een berichtje achterlaten. Vondt het niet nodig, Maar als jullie het wel nodig hebben dan geef ik het met plezier.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 13:48

Blaasvis

Cidora \o/

windows XP cd booten en dan de recovery console gebruiken. mbr enzo terug zetten en je windows zal weer werken.

zowieso kan grub on boot de parameters aanpassen ;)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Moet je dan automatisch systeemherstel aanklikken?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 13:48

Blaasvis

Cidora \o/

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:25

zomertje

Barisax knorretje

Dit is al erg vaak behandeld en er is genoeg over te vinden via Google of de search. Het is de bedoeling dat je zelf ook zoekt en een zekere basiskennis wordt wel verondersteld.

Ik ga deze dus sluiten.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Dit topic is gesloten.