ISDN Adapter...(welke?)

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 18:49
Ik ben de gelukkige eigenaar van een splinternieuw Asus K7V plankje. Alles draait geweldig, behalve mijn ISDN adapter... het kreng (3comISA ISDN kaart) past niet in een AMR slot. *grijns*

Anyways, ik moet dus een PCI versie gaan kopen. Heeft iemand een suggestie voor een beetje redelijke kaart? Ik heb met mijn oude kaarten (Teles, en 3Com) de meest gruwelijke foutmeldingen gehad, dus ik hoop een écht PnP kaartje te kopen die in 1x of mischien 2x werkt.

ThX

Verwijderd

Dynalink bevalt mij wel goed...

Verwijderd

Ik heb ook een Dynalink. Onder Windows (98 SE) gaat alles goed, maar onder Linux krijg ik 'm niet aan de praat (Ligt vast aan mij. Als iemand het wel is gelukt, laat ff weten hoe). In m'n proxy heb ik de Eicon Diva (standaard bij PTT) en die draait wel onder Linux, maar die kan maar 64 kb/s.

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Dynalink en/of Asus maken wel leuke isdn kaartjes. Die Asus werkt trouwens zeker onder Linux, mocht dat een vereiste zijn.
Volgens mij zijn beide kaartjes trouwens identiek, maar dat weet ik niet zeker.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

Wat wel vaag is met me Dynalink (is trouwens een externe adapter) is dat als ik Win2000 opstart en de modem uit heb staan, Windows zegt dat er geen modem is (omdat hij hem niet detecteert bij het starten). Ik moet dus bij het starten de modem aan hebben staan. Beetje vaag, want heb er geen last van met 98 en Millennium.

Verwijderd

Ik snap niet wat er tegen een tele's kaart is, zo'n "easy to instal " kaart vind je nooit weer !!!! :) :) :) :) :) :)
( btw ik kan vergelijken ) heb in pc no 1 een
(je raad het al ) een teles bri 16-3 Isa kaart ), en in pc no 2 een Etech dolphin !
En kan me niet aan de indruk onttrekken dat de tele's sneller is !!!

• kauffmann
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07-2023

kauffmann

Dutch Power Chicken

Moet het persé een pci kaart zijn?
Anders kan ik je een externe USB ISDN adapter erg aanraden...
Bijvoorbeeld de AVM Fritz!Card USB.

Het stenen tijdperk is niet geëindigd wegens een gebrek aan steen.

Verwijderd

Ik begrijp niet wat er tegen een Teles 16/3 Bri is. Bij mij loopt het ding vlekkeloos, makkelijk te installeren, goede software en is lekker snel. Op 2 kanalen haalt hij altijd rond de 12 kb/s.
Pagina: 1