Toon posts:

PentiumD cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw setje besteld met een dualcore pentium4 (380T) processor, het geheel moet in een 2U server geplaatst worden. Ik twijfel nu of de bijgeleverde intel cpu-cooler hierin past. Iemand ervaring met dit systeem, of wellicht is er een beter cooler die wel zeker past in de 2U?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

denk dattie aan de bovenkant niet genoeg ruimte gaat hebben om lucht aan te zuigen... je bent beter af met een 1U cooler... daarvoor kan je waarschijnlijk wel terecht bij www.freezinghardware.nl

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de site even bekeken maar het aanbod van 'lage' fans is daar redelijk beperkt en matige beschrijvingen. ik heb wel deze deze gevonden.

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
beetje offtopic misschien maar mag ik vragen wat voor setje je hebt gekocht want ik ben namelijk ook opzoek naar een goede combi voor in een 2u kast. En welke kast heb je?

http://Compusmurf.xs4all.nl

Verwijderd

Topicstarter
Kast: Procase CE-C2 op 430W hier
Plank: Supermicro PDSMi iE7230
CPU: PentiumD 830T 3.00 GHz
2x 512 Kingston DDR2 CL5
1x SATA Hitachi 160GB voor OS/apps
2x 200GB Baracuddas voor werk.

Verwijderd

Topicstarter
Gevonden! Coolermaster heeft een 2U dualcore cooler maar het ding is nog niet leverbaar. Grrrr.
Ik heb uiteraard geen zin om nog een maand te wachten tot hij er is. Kan ik de meegeleverde intel kooler drop knallen (kast dan maar ff open laten) en deze later vervangen of is dat niet aan te raden?
Pagina: 1