WRT54GX wlan verbinding met andere wlan verbinding

Pagina: 1
Acties:

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-04 11:56
Ik ben sinds kort trots bezitter van een oerlelijk maar mooi stukje techniek de linksys wlan router WRT54GX. versie Firmware Version: 2.00.05 wat ik vrij bijzonder vind omdat de laatste versie die downloadbaar is op linksys.nl is 1.02.06.

Nu heb ik het een en ander geprobeerd maar kom er niet uit, kon ook niks vinden aan verdere informatie hierover. Wel heb ik gevonden dat ik de router als NAT moet laten draaien, maar dit geeft verder geen succesvol resultaat

Het probleem, ik wil deze router gebruiken om andere draadloze netwerken te vinden en te gebruiken. Kan dit en hoe doe ik dit dan?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
Heel simpel: dat kan niet. Het enige wat je kan doen is je AP instellen als brigde. Het enige wat je zou kunnen doen, is een computer met W-LAN kaartje een signaal laten oppikken en deze vervolgens in de WAN-poort van de LinkSys duwen.

Overigens is het niet erg netjes om zo maar andermans W-LAN's te gebruiken. Het is nog niet wettelijk verboden, maar ethisch verantwoord is het zeker niet.

[ Voor 25% gewijzigd door havana op 25-11-2005 20:12 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-04 11:56
behalve natuurlijk als je zijn toestemming hebt :) we willen eigenlijk een soort luchtbrug bouwen tussen 2 studentenhuizen, en misschien later meer.