Toon posts:

Internetverbinding in huis stuk bij starten van pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of ik het in dit forum moet plaatsen of in het games-forum,
maar ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen.

als ik een game opstart (counterstrike/cod) valt het internet in heel het huis(waaronder mijn pc) uit.
dit is pas sinds een paar dagen.
als mijn broertje zo'n game start heeft hij geen problemen en de rest van de computers in het huis ook niet.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
greetz

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hehe eerst ook even melden wat voor internet verbinding je hebt. Dan kun je meteen checken of andere mensen met zelfde internet provider er geen last van hebben. En bij disconnect moet je ook even helpdesk bellen enzovoort.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Topicstarter
ik zit bij hetnet- instapsurfen
maar het ligt niet aan de provider.
het rare is ook dat het internet voor 10 seconden uitvalt en als je dan uit de game bent doet ie het weer.
ik hoef ook niet eens te proberen een server te joinen, want bij het opstarten van een dergelijke game valt het al uit

Verwijderd

Topicstarter
niemand een idee verder? :o

Modbreak:ajb niet kicken binnen 24u

[ Voor 45% gewijzigd door Korakal op 26-11-2005 21:08 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
welke router?
heb je de nieuwste updates voor het spel, heb je al wat gezocht? misschien dat iemand anders er ook last van heeft?

PSN: djmurcielago

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:34

DefLite

Why so serious?

ik heb hetzelfde probleem check de link http://gathering.tweakers...message/24649240#24649240

Verwijderd

Topicstarter
ik kom er net achter dat het niet alleen bij het opstarten van een game voorkomt, maar zelfs al bij het opstarten van mijn pc.

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-02 22:58

Erw

misschien even je netwerk kaart drivers verwijderen en opnieuw installeren?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:27
Spyware?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

titelfix, verder het verzoek niet binnen 24 u te kicken.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:09

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

PC Scannen op spyware, virussen etc. Daarna netwerkkaart herinstalleren. Mocht dit niet werken dan is denk ik je netwerkkaart behoorlijk over de zeik, zo erg dat het modem over zn nek gaat als de netwerkkaart aangaat. Dan moet je een nieuwe netwerkkaart kopen, en erin zetten.

Spyware en virussen (vooral trojans etc) kunnen bij een pc die aangaat opeens heel veel connecties prberen te maken, waar je modem nogal van over zn nek kan gaan.

Provider probleem is het niet idd, omdat het op de pc van je broertje allemaal wel werkt. Hetnet helpdesk hoef je ook niet te bellen, want het is een 2e pc die niet werkt. Er is een werkende pc, verbinding + modem is dus goed ;) Verspil daar dus vooral geen geld aan.

Toevallig stroomstoring gehad onlangs? daar kunnen netwerkkaarten namelijk nogal dood van gaan helaas.

Verwijderd

Topicstarter
het lijkt opgelost te zijn na vervanging van de utp-kabel
bedankt iig aan iedereen die heeft gereageerd
Pagina: 1