Enne, de shop surve daar staat ervaringen, daar heb je dus zekers wat aan.
Ga nou maar gewoon kijken,
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
EEHHH, wat begrijp je niet aan shop survey, staan toch genoeg ervaringen??????Op donderdag 18 januari 2001 22:12 schreef peedeepee het volgende:
hjs>>> Bij eynstein dus pc's besteld....alles goed gegaan per post? Heb je alles nieuw gekregen, je hoort nog wel eens dat ze tweedehands spullen erin zetten (DES) ...hoe gaat het met betalen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Alles perfect, geen problemen, kan ik je aanraden. Ze leveren ook behoorlijk snel en je krijgt precies wat je besteld hebt.
suc6
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
eens iets besteld bij einstein , maar gewoon alles verkeerd gekregen(was 1 jaar terug)
G400 ipv g400 max
zip 100 ipv 250mb
en nog wat bulk dingen zonder drivers
zal wel een 1 dag vliegje zijn geweest
, maar alles weer goed na terugsturing.
ik had weer zon ongeluksdag
(duron 700, KT7-Raid, Geforce 2 MX, IBM DTLA 20GB, 17" monitor en alles wat er verder bij hoort.)
Betaling ging via overboeking en ook dat ging prima.
Niet?
[Specs]
ik heb er ongeveer 15 keer iets gekocht.
En de garantie is uitstekend
heb het ff nagetelt is 20x
Verwijderd
pdp: jammer dat ze er bijna niet meer zijn he ... de pdp`s ....
Maar de probleempjes die er waren zijn snel en zonder gezeur opgelost.
Verwijderd
Verwijderd
Enigste nadeel naar mijn mening is hun nogal "beperkte"" arssortiment.(weinig keuze in soundcards/speakers etc.)
Voor de rest helemaal toppie !
Verwijderd
Superservice ook
Alleen ptt zat te kutten...was 1 colly gwoon ergens blijven hangen en pas een halve week later aangekomen...errug irri zodner toetsenbord zo'n pc
Een dom dingetje van hun, HD was verkeerd aangesloten, waarschijnlijk omdat ze een masterschijfje gebruikt hadden om het spul te testen. Maargoed was na ff nakijken gelukkig weer snel opgelost.
Mzzls
Verwijderd
Afgelopen dinsdagavond Eynstein gemailed of ze 256MB PC 100 Dane-elec op voorraad hebben.
Werd bevestigend op geantwoord. Woensdagavond besteld en vandaag (vrijdag) in huis. Toppie.
Dane-elec op cas 2-2-2 (Samsung chips).
Ik had een verkeerde grafische kaart besteld, even gemaild en het is correct afgehandeld. Erg goed.
Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452