Toon posts:

www.eynstein.nl of www.xenon.nl?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met eynstein.nl of xenon.nl? Is het veilig om er wat te bestellen? :?

Verwijderd

Shopsurvey? 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Gretzky>> Ik wil aan diegene even wat vragen, ik denk dat shopsurvey weinig terug zegt....:Y)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Zelf 2 keer wat gekocht bij eynstein en voor 3 collega's een pc daar samengesteld. Prima zaak, en wat vooral lekker is ze reageren snel op je vragen. Aanrader !!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

www.eynstein.nl

Enne, de shop surve daar staat ervaringen, daar heb je dus zekers wat aan.

Ga nou maar gewoon kijken,

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
hjs>>> Bij eynstein dus pc's besteld....alles goed gegaan per post? Heb je alles nieuw gekregen, je hoort nog wel eens dat ze tweedehands spullen erin zetten (DES) ...hoe gaat het met betalen? ;)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 18 januari 2001 22:12 schreef peedeepee het volgende:
hjs>>> Bij eynstein dus pc's besteld....alles goed gegaan per post? Heb je alles nieuw gekregen, je hoort nog wel eens dat ze tweedehands spullen erin zetten (DES) ...hoe gaat het met betalen? ;)
EEHHH, wat begrijp je niet aan shop survey, staan toch genoeg ervaringen??????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Heb gister m'n nieuwe systeempje binnen van eynstein :7
Alles perfect, geen problemen, kan ik je aanraden. Ze leveren ook behoorlijk snel en je krijgt precies wat je besteld hebt.
suc6

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 16:24

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
prima shop, tijdens de kerst een reepje geheugen besteld, de volgende dag was het er (!), heb 1x een rot moederbord (a7v) gehad, maar die kon ik gewoon opsturen en binnen een week had ik een gloedjenieuwe

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

noujah
eens iets besteld bij einstein , maar gewoon alles verkeerd gekregen(was 1 jaar terug)
G400 ipv g400 max
zip 100 ipv 250mb
en nog wat bulk dingen zonder drivers :(
zal wel een 1 dag vliegje zijn geweest
, maar alles weer goed na terugsturing.
ik had weer zon ongeluksdag

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Een vriend van me heeft pas zijn PC bij Eynstein besteld en hij had alles binnen een week in huis.
(duron 700, KT7-Raid, Geforce 2 MX, IBM DTLA 20GB, 17" monitor en alles wat er verder bij hoort.)
Betaling ging via overboeking en ook dat ging prima.

Niet?
[Specs]

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
eynstein roeleert
ik heb er ongeveer 15 keer iets gekocht.
En de garantie is uitstekend

heb het ff nagetelt is 20x

Verwijderd

Eynstein roeleert zwaar

Verwijderd

eynstein is erg goed ....

pdp: jammer dat ze er bijna niet meer zijn he ... de pdp`s ....

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Van de 3 pc's daar besteld (4 een collega heeft daar ook zijn pc besteld) is er 1 keer iets niet helemaal goed gegaan, de Duron 750 hadden ze op 900 gezet maar niet helemaal stabiel en er zat een andere MX in. Als goedmakertje maakten ze het wel weer erg goed >:) (goedmaker ook omdat iets niet op voorraad was en na overleg er iets anders in werd gezet, maar er was al betaald via overboeking) hij zou een paar boxen krijgen en wat cdr's, blijken er in de doos een paar boxen en een Plextor 12x10x32x te zitten :D , helaas was de persoon eerlijk en stuurde hem terug en kreeg wat meer cdr's (shit, was zo mooi geweest, die persoon had die brander al in zijn pc zitten, had ik hem wel voor weinig kunnen krijgen)

Maar de probleempjes die er waren zijn snel en zonder gezeur opgelost.

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

Heb videokaart bij xenon gekocht. Snelle besteltijd. Ken meerdere mensen (in Enschede) die daar wel besteld hebben. Is wel ok'e zaak geloof ik. Kan je ook bij ophalen, scheelt weer geld (als je in de buurt woont).

Verwijderd

Eynstein is goed en betrouwbaar. Vragen via email worden snel beantwoord. De service is onverslaanbaar. Toppie zaak voor tweakers :):):):)

Verwijderd

Bijna m'n hele systeem bij Eynstein gekocht vorige maand,alle onderdelen binnen 3 dagen geleverd.Goede service,levering en reageren snel als je een probleem hebt.
Enigste nadeel naar mijn mening is hun nogal "beperkte"" arssortiment.(weinig keuze in soundcards/speakers etc.)
Voor de rest helemaal toppie !

Verwijderd

Heb onderstaand systeem ook van eynstein. Perfecte service (zoals unlocken met silvergrij, overclocked testen etc)
Superservice ook
Alleen ptt zat te kutten...was 1 colly gwoon ergens blijven hangen en pas een halve week later aangekomen...errug irri zodner toetsenbord zo'n pc :(
Een dom dingetje van hun, HD was verkeerd aangesloten, waarschijnlijk omdat ze een masterschijfje gebruikt hadden om het spul te testen. Maargoed was na ff nakijken gelukkig weer snel opgelost.

Mzzls

Verwijderd

Me so happy,
Afgelopen dinsdagavond Eynstein gemailed of ze 256MB PC 100 Dane-elec op voorraad hebben.
Werd bevestigend op geantwoord. Woensdagavond besteld en vandaag (vrijdag) in huis. Toppie.
Dane-elec op cas 2-2-2 (Samsung chips).

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Tja ook bij mij was Eynstein erg goed.
Ik had een verkeerde grafische kaart besteld, even gemaild en het is correct afgehandeld. Erg goed.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Pagina: 1