Het probleem situeert zich op volgend vlak:
Ik heb een Apache server draaien dewelke ik ook PHP laat ondersteunen. Alles werkt, behalve één ding:
Bij het doorsturen van pagina's vanaf mijn server naar het wereld wijde web (of het thuisnetwerk/de eigen computer) wordt het doorsturen vroegtijdig onderbroken.
Ik verduidelijk met een voorbeeld:
Normaal gezien zou een browser onderstaande code moeten ontvangen:
<html>
<body>
Mijn zin op de website.
</body>
</html>
Nochtans krijgt de browser slechts een deel van deze code aan:
<html>
<body>
Mijn zin op d
Bijgevolg kan hij dus ook niet de volledige pagina weergeven.
Hoe meer tekst er bovenaan in een pagina wordt bijgeplaatst, hoe sneller de pagina onderbroken wordt:
<html>
<body>
Met nog een voorstukje.
Mijn zin op de website.
</body>
wordt:
<html>
<body>
Met nog e
Enkel op de lokale PC wordt er na herhaaldelijk F5-drukken af en toe meer van de pagina getoont (of zelfs helemaal).
Verder details:
php-4.4.1-Win32.zip
php-4.4.1-installer.exe
apache_2.0.55-win32-x86-no_ssl.msi
Ik heb de PHP en Apache configuraties reeds uitgepluisd en kan niets ongewoons vinden.
Dank bij voorbaat.
Ik heb een Apache server draaien dewelke ik ook PHP laat ondersteunen. Alles werkt, behalve één ding:
Bij het doorsturen van pagina's vanaf mijn server naar het wereld wijde web (of het thuisnetwerk/de eigen computer) wordt het doorsturen vroegtijdig onderbroken.
Ik verduidelijk met een voorbeeld:
Normaal gezien zou een browser onderstaande code moeten ontvangen:
<html>
<body>
Mijn zin op de website.
</body>
</html>
Nochtans krijgt de browser slechts een deel van deze code aan:
<html>
<body>
Mijn zin op d
Bijgevolg kan hij dus ook niet de volledige pagina weergeven.
Hoe meer tekst er bovenaan in een pagina wordt bijgeplaatst, hoe sneller de pagina onderbroken wordt:
<html>
<body>
Met nog een voorstukje.
Mijn zin op de website.
</body>
wordt:
<html>
<body>
Met nog e
Enkel op de lokale PC wordt er na herhaaldelijk F5-drukken af en toe meer van de pagina getoont (of zelfs helemaal).
Verder details:
php-4.4.1-Win32.zip
php-4.4.1-installer.exe
apache_2.0.55-win32-x86-no_ssl.msi
Ik heb de PHP en Apache configuraties reeds uitgepluisd en kan niets ongewoons vinden.
Dank bij voorbaat.