Toon posts:

[Draadloos Internet] Broadband Router

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik wil graag een pc en een laptop met draadloos internet uitrusten.

Ik heb nu nog ADSL Lite van Wanadoo via een USB modem van Speedtouch. Heb begrepen dat een USB modem niet ideaal is om een draadloos internet op te zetten, dus heb al uitgedokterd/rondgevraagd en begrepen dat ik een "wireless broadband router" zou moeten aanschaffen om draadloos internet te realiseren.

Ook heb ik begrepen dat je moet opletten welke router je koopt als je bij een bijvoorbeeld Wanadoo of een andere breedbandprovider zit.

Mijn vraag is dus welke router is het beste kan aanschaffen voor mijn provider Wanadoo voor het aanleggen van draadloos internet?

Alvast bedankt!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-04 18:54
Het beste is deze vraag bij Wanadoo zelf neer te leggen, die kunnen je zo vertellen welke routers/modems compatible zijn.

Wanadoo werkt volgens mij ook met Alcatel Speedtouch routers/modems. Dus een Speedtouch met WiFi zou de oplossing zijn.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
In jouw geval is een alles-in-één oplossing het makkelijkst. Je hebt dan een modem, router en wirless verhaal in één. Vaak zitten er 4 poorten op voor bekabelde verbindingen. Op www.routershop.nl kun je er talloze vinden (goede site om te oriënteren).

Let even op de volgende termen: Annex A betekent dat het apparaat werkt met een analoge telefoonaansluiting. Annex B betekent dat het apparaat werkt met een ISDN aansluiting.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Sorry, maar dit soort topics zijn hier niet de bedoeling. Je bent ongeveer de drieduizendste die deze vraag stelt en als we dat gaan toestaan staat heel NT straks vol met mensen die suggesties willen voor wat ze moeten kopen.

Ga eens met de search kijken naar welke merken positief beoordeeld worden en ga dan eens met de Pricewatch lekker shoppen. Succes!

Dit topic is gesloten.