Toon posts:

Performance Systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuw systeem aanschaffen i.v.m mijn school.
mijn budget is 1200 inclusief scherm (liefst 17 inch)
Ik wil er ong. 3 tot 4 jaar mee doen en ik hoef geen zware games te spelen. Wel zou de videokaart een paar jaar meemoeten gaan ( de spellen die ik speel, Fifa, Pes enz. zou ik dan tot de versie van 2008 willen spelen :) Het hoeft niet op de hoogste instellingen. Als die maar redelijk draait. )
Verder zou ik het liefst vrij snelle pc willen en wil me Pc dan ook daarop kopen.
Ik heb er niet zoveel verstand van maar kunnen jullie me een idee geven.
Alvast Bedankt!!!:D:D

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-02 21:35
Struin eens wat webshops af. Met een budget van 1200 euro kom je een heel eind.

Stel zelf eens een systeem samen, en dan kan je natuurlijk om advies vragen, maar verwacht niet dat iemand een systeem voor je gaat samenstellen... komop :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja je hept gelijk :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kijk even naar de best buy guide -> reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2005?

Verwijderd

Waarvoor wil je em met school gebruiken?
Om filmpjes af te spelen of om grafisch werk te doen?(Photoshop, 3d max, maya etc.)

Zoek zelf eerst eens.
Zie hier ook: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:49
Nu een PC kopen met een budget van 1200,- die 3/4 jaar mee moet gaan zal erg moeilijk worden.

Tussen tijds upgraden zal denk ik wel moeten wil je Fifa 2008 een beetje kunnen spelen.

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-02 10:59
Pak een Athlon 64 xxxx op socket 939
Pak een nVidia Geforce 6600GS 6800 of hoger
Pak PC3200 geheugen 2 reepjes van 512MB
Pak een willekeurig moederbord met een nForce4 Chipset

Willekeurige S-ATA Harde Schijf xxx GB 7200rpm
Willekeurige DVD-RW
Willekeurige Kast (Let op dat moederbord erin past! ATX <--> m-ATX
Tagan of Zalman 480W Voeding (laat je niet verleiden door 650W Sweex voeding van 35euro)

Bovenste twee zijn belangrijkste in performance. Vul de X'jes in naar je budget en het lukt wel. En misschien was het je nog nie opgevallen maar er zijn al minstens 500 mensen voor je geweest op gathering.tweakers.net met dezelfde vraag. Zelf bietje research doen moet geen probleem zijn hè.

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Pagina: 1