[PHP]CuteNews

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik heb een website gekleid, en nu wil ik daar via cms alle inhoud op zetten. www.vranckenadvies.nl/cms is de site die via cms moet komen, alle categories staan goed.

De pagina HOME, werkt niet via CMS, dus die werkt standaard wel, dan werken de rest van de pagina's niet, behalve EN DAN DIT (de mop dus) alleen het rare, deze werkt weer wél via CMS, dus dit is vreemd, Dit betekent dat het wel goed ge-CHMOD is, maar er zit dus ergens iets mis. Als ik de hele map kopieer naar mijn harde schijf, en via EasyPHP op mijn netwerk bekijk, werkt alles TOP! dus ik weet het niet meer...

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie nomineert ts voor een prijs van meest onduidelijke topicstart ooit.

Probeer eens je openingspost te herschrijven, eventueel je topic naar P&W laten verplaatsen en duidelijk uit te leggen wat je bedoelt als je bijv. niet stoned bent?

[ Voor 4% gewijzigd door SchizoDuckie op 25-11-2005 20:07 ]

Stop uploading passwords to Github!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
Uhm oke, niet duidelijk dus. Poging 2 hieronder:

Ik heb een website gemaakt. Hierop komt een CMS systeem te staan, CuteNews in dit geval, om alle tekst en inhoud door de eigenaar te laten beheren.

Dit CMS systeem is toegepast op elke knop de pagina: www.vranckenadvies.nl/cms , behalve op HOME, daarom werkt deze wel gewoon ( samen met: EN DAN DIT...).

De knop EN DAN DIT, werkt weer wel. Deze gebruikt CMS en werkt wel, maar de overige pagina's niet. Deze overige pagina's (die niet werken dus..) gebruiken ook CMS, en staan hetzelfde ingesteld als de werkende pagina (EN DAN DIT..).

De hele map van de website heb ik gekopieerd naar mijn harde schijf, en dan werkt het hele CMS systeem weer wel. Dus er zit ergens een fout, maar ik weet niet wat...

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:12
Anders moet je even je middelste codeblok naar rechtsonder verschuiven (let op de marges!!!) en hem dan gewoon omdraaien. Als je vervolgens je htaccess even inverteert dan heb je kans dat de mop in ieder geval standaard wel (dan wel niet, wanneer je op de home zit) gaat werken.

omniscale.nl

• NMe
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SchizoDuckie schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:07:
Probeer eens je openingspost te herschrijven, eventueel je topic naar P&W laten verplaatsen en duidelijk uit te leggen wat je bedoelt
In Programming & Webscripting geven we ook geen support op andermans scripts. Thrilled: heb je het supportforum van CuteNews al eens geprobeerd?
als je bijv. niet stoned bent?
Die opmerking/aanname lijkt me ook nergens voor nodig. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

-NMe- schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 20:17:
[...]

In Programming & Webscripting geven we ook geen support op andermans scripts. Thrilled: heb je het supportforum van CuteNews al eens geprobeerd?

[...]

Die opmerking/aanname lijkt me ook nergens voor nodig. ;)
sorry :P het vrijdagavond-die-zal-er-wel-al-een-paar-ophebben gevoel besprong me :P

Stop uploading passwords to Github!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 12:47

André

Analytics dude

Het ljikt me een rechten probleem aangezien het lokaal wel werkt en online niet? Probeer dat eerst eens uit te zoeken. Mocht je er echt niet uitkomen kun je hier verder posten, en weet je zeker dat je geen ondersteuning krijgt bij Cutenews zelf?

W&G -> P&W

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:00
Zoals NMe al zegt, leveren we in P&W iig geen ondersteuning op gedownloade / andermans software.
Dergelijke producten hebben meestal een eigen supportforum waar je dergelijke vragen zowiezo beter stelt.

Daarom, en, omdat het een onduidelijk topic is, en omdat het hoogstwaarschijnlijk niets met programmeren te maken heeft, maar wellicht eerder een rechtenprobleem is, gaat dit topic dicht.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.