I want to live forever, so far.. so good.
Ik vraag geen oplossing voor m'n "probleem" is deel het gewoon ff mee, en vraag of ik de enigste ben.
Daarbovenop, ik kom hier al een redelijke tijd, en heb ook al een redelijk aantal posts, dus ik heb wel zo'n vage scheidingslijn wat wel en niet kan.
[For adjes]
En nou niet mij onderuit halen en de topic moven
[/for adjes]
Daarbovenop, ik kom hier al een redelijke tijd, en heb ook al een redelijk aantal posts, dus ik heb wel zo'n vage scheidingslijn wat wel en niet kan.
[For adjes]
En nou niet mij onderuit halen en de topic moven
[/for adjes]
Verwijderd
Sorry, was niet m'n bedoeling om je onderuit te halen hoor...
had alleen zelf het idee dat het beter zou passen bij b.v. Internet, maar dan kan natuurlijk over getwist worden...
had alleen zelf het idee dat het beter zou passen bij b.v. Internet, maar dan kan natuurlijk over getwist worden...
Das toevallig ... heb precies hetzelfde probleem 
Heb alleen nog geen tijd gehad om die eikels op te bellen ... niet dat dat nou veel helpt ... vaak is het gewoon een kwestie van wachten ...
Maar als je er wat meer van weet zou ik dat graag vernemen ... omgekeerd ook natuurlijk
Uit welke regio kom je trouwens ... ikzelf uit Zaandam ...
Heb alleen nog geen tijd gehad om die eikels op te bellen ... niet dat dat nou veel helpt ... vaak is het gewoon een kwestie van wachten ...
Maar als je er wat meer van weet zou ik dat graag vernemen ... omgekeerd ook natuurlijk
Uit welke regio kom je trouwens ... ikzelf uit Zaandam ...
Verwijderd
Bij mij doet de Chello mail ook raar, als ik een email met bijlage wil verzenden, zend ie er meteen een stuk of 10 tot soms wel 60 (hoe groter de bijlage hoe meer hij er verzend)

Emails verzenden zonder bijlage gaat wel goed, en het ontvangen ook.
Emails verzenden zonder bijlage gaat wel goed, en het ontvangen ook.
0800 - 1424 bellen
Maar niet maandagavonds, vrijdagavond of zaterdag overdag bellen want dan moet ik werken
Maar niet maandagavonds, vrijdagavond of zaterdag overdag bellen want dan moet ik werken
Pagina: 1