Toon posts:

Warmte sensor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de P2T-Cable een warmte sensor voor het moederbord ASUS KT7-T. Ik ben ten einde raad. Heb al een aantal bedrijven een mailtje gestuurt maar het het zelfde antwoord: :( :( NEE :( :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:29

Exirion

Gadgetfetisjist

Die warmtesensor is meestal een ordinaire 10KOhm NTC, en die komt heel veel voor. Zelfs in huis-tuin-en-keuken thermometers van 15 jaar geleden. Je kunt zo'n ding voor 2 kwartjes bij een eletronicaboer krijgen en zelf aansluiten op de goeie pinnetjes. Op m'n eigen KT7 is het ook zo'n simpel 10K NTC'tje, en ik heb vorige week een 15 jaar oude thermometer-sensor open gesloopt, en daar zat precies zo'n blauw knobbeltje in met een weerstand van 10K bij kamertemperatuur ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Zitten ook vaak in accu's van een mobieltje

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 22:25

Klippy

Still Game

Bij een goede computerwinkel kan (of kon tenminste) je die gewoon krijgen, ik kreeg er een gratis bij m'n mobo en proc., maar da's al bijna 3 jaar geleden. Die verkochten ze toen ook gewoon voor een klein prijsje, maar die winkel is nu niet meer, dus ik zou nog ff zoeken, die zullen nog wel ergens hebben.
En anders een van bovenstaande oplossingen proberen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO