[hitachi]te weinig ruimte op C:

Pagina: 1
Acties:

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:56

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Het probleem is dat ik op de C partitie te weinig ruimte heb. Ik wou battlfield 2 patch instaleren op de D schijf (daar zit nog 12GB op) maar hij heeft eerst ruimte op de C schijf nodig 3000MB(tijdelijke ruimte is er een register tweak of iets dergelijks om te zorgen dat hij geen ruimte op de C partitie inneemt maar op mijn D of E partitie.

Ik heb zelf zoveel moglijk troep van me C schijf gegooid maar ik moes nog 400 MB :S
Ik heb de search gebruikt maar dat leverde niks op kan iemand me helpen en ik heb de FAG doorgelezen

[ Voor 7% gewijzigd door DefLite op 25-11-2005 18:29 ]

Verwijderd

wie is hij, 'maar hij heeft eerst ruimte op de C schijf nodig 3000MB '

beetje raar dat je dit post in O en IO...

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:39

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Je systeempartitie kun je niet uitbreiden. Kun je het spel niet op D: installeren?

Hier kon uw advertentie staan

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je hebt geen hardwareprobleem, alleen een ruimtegebrek.

ARME AOW’er

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Nitroglycerine schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 18:22:
Je systeempartitie kun je niet uitbreiden. Kun je het spel niet op D: installeren?
Ik probeer het ook op D te instaleren maar ik moet eerst tijdelijke dingen op de C schijf zetten dus is hier een oplossing voor zonder alles data kwijt te raken

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

Zo'n oplossing heet CD / DVD branden en dan verwijderen.

Je kunt geen truc uithalen om 30 GB extra te verkrijgen. Je zou wel dingen kunnen proberen in te pakken met winzip/winrar, als je ze niet van je HDD af wilt/kunt halen.

Of je koopt er gewoon een nieuwe HDD bij, die dingen kosten ook geen drol meer tegenwoordig.

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
ik heb 2 problemen
1 ik ben 14 ik heb geen geld op dit moment
2 wat moet ik branden dan

[ Voor 4% gewijzigd door DefLite op 25-11-2005 19:13 ]

• Nitroglycerine

Nitroglycerine

1. Daar kunnen wij niets aan veranderen.
2. Wat je bewaard wilt hebben

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
maar er is dus geen manier met een of andere register tweak om te zorgen dat de temorary instalatie files op D worden gezet?
:(

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-02 16:50
Little_captain schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:01:
maar er is dus geen manier met een of andere register tweak om te zorgen dat de temorary instalatie files op D worden gezet?
:(
ik denk niet dat dit kan. en zeker niet met een registry tweak.

met partition magic kun je je c partitie groter maken (en een ander kleiner, als je nog ergens 3 gig over hebt)

maar dit duurt lang en bestanden op d kunnen beschadigd raken (believe i know :P)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 15:11
Kan je niet je "mijn documenten" verplaatsen naar de D: , daar win je snel je 300MB mee. Ook kan het helpen om je hibernate bestand te verwijderen (slaapstand uitschakelen). Heb je al schijfopruiming geprobeerd?

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
naftebakje schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 21:10:
Kan je niet je "mijn documenten" verplaatsen naar de D: , daar win je snel je 300MB mee. Ook kan het helpen om je hibernate bestand te verwijderen (slaapstand uitschakelen). Heb je al schijfopruiming geprobeerd?
ik ga het gelijk proberen als het wekrt post ik het wel ff maar in iedergeval bedankt allemaal _/-\o_

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Of probeer je "environment variables" voor je temp files eens te verplaatsen naar d:

"Grandma was slow, but she was old....!!"

Verwijderd

of je schakelt je virtueel geheugen (swap file) ff uit of verklein hem iig. dat wil afhankelijk van je hoeveelheid ram geheugen ook nog wel is helpen

Verwijderd

BN schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:39:
Of probeer je "environment variables" voor je temp files eens te verplaatsen naar d:
Dit is inderdaad een mogelijkheid. Als je op een andere partitie nog genoeg plek hebt kun je je TEMP folder verplaatsen door rechtsklik op Deze Computer > Eigenschappen > tabblad geavanceerd > Omgevingsvariabelen > en dan het pad van je TEMP en TMP wijzigen

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 10:52:
of je schakelt je virtueel geheugen (swap file) ff uit of verklein hem iig. dat wil afhankelijk van je hoeveelheid ram geheugen ook nog wel is helpen
ik heb mijn swap geheugen uitgeschakeld en het werkt het is geinstaleerd en ik ga nu spelen
Allemaal hartelijk bedankt. O-)

P.s. mijn pc bootte wel sneller met swap uit :? of boot de pc dan via het geheugen?

[ Voor 8% gewijzigd door DefLite op 26-11-2005 11:43 ]

• DefLite

DefLite

Why so serious?

Topicstarter
het werkt :)
Pagina: 1