In de klas heb ik een netwerkje win2000server met xppro clients draaien. Alles werkt na veel uitzoeken, rommelen etc. naar behoren. Ik draaide winroute firewall op de server en geen virusscan op de clients, daar wil ik vanaf.
Ik wil mcafee, norton of avg op de server laten draaien en de clients deployen naar de workstations.
Op de server krijg ik alles werkend en goed ingesteld, maar ik krijg bij alle paketten de clients niet gedeployed!! Ook bij diskeeper niet...
Ik moet een password opgeven en gebruikersnaam, maar niets werkt!! Ik heb echt heel veel lopen zoeken, maar volgens mij is het zo simple dat het nergens staat gedocumenteerd...
Mijn domein is: vso2.school
clients: vso2-1, vso2-2 etc.
Het administrator ww werkt niet, ook niet wanneer ik als admin ben ingelogd...
Wie o wie????
Ik wil mcafee, norton of avg op de server laten draaien en de clients deployen naar de workstations.
Op de server krijg ik alles werkend en goed ingesteld, maar ik krijg bij alle paketten de clients niet gedeployed!! Ook bij diskeeper niet...
Ik moet een password opgeven en gebruikersnaam, maar niets werkt!! Ik heb echt heel veel lopen zoeken, maar volgens mij is het zo simple dat het nergens staat gedocumenteerd...
Mijn domein is: vso2.school
clients: vso2-1, vso2-2 etc.
Het administrator ww werkt niet, ook niet wanneer ik als admin ben ingelogd...
Wie o wie????