MP# speler niet meer te wijzigen.

Pagina: 1
Acties:

• choking_duck
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-02 16:13
Ik heb hier een mp3speler die, als ie aangezet wordt het volgende toont: ''Incorrect format, Reformat the player.'' Als ik 'm aan een computer prik dan kan ik er nog wel liedjes van lezen, maar schrijven en/of formatteren lukt niet. Is het fkash chippie naar de hemel of kan het m ergens anders in zitten? \
Mijn dank is groot!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
Heb je al geprobeerd de speler te formatteren?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Als je niet meer kan formatteren ook, heb je hem er waarschijnlijk uitgetrokken zonder eerst 'veilig te verwijderen'.

Dan zal hij naar de hemel (of hel) zijn ja.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Martinator schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:36:
Heb je al geprobeerd de speler te formatteren?
Anders zou hij niet weten dat het niet lukt he... 8)7

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
TheZeroorez schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 16:37:
[...]

Anders zou hij niet weten dat het niet lukt he... 8)7
Oeps, niet goed gelezen :o. Formatteren vanuit een andere omgeving (Linux) misschien? Ik zou maar vast het bonnetje gaan opzoeken denk ik.

• choking_duck
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-02 16:13
Het stickie is indd heengegaan :'(
Bedankt voor de tips!!

Verwijderd

Heb me net lid gemaakt omwille van jou mp3tje. Hopelijk bedoel je met dit "Het stickie is indd heengegaan" niet dat je hem hebt gedumpt.Er is nog hoop. Heb er zelf al verschillende hersteld.Geef merk en type door als je wil? Geduld is een gouden deugd.

Verwijderd

De software die er bijgeleverd zit moet 'm in Fat16 kunnen formatteren. Doe dat niet met XP maar met de software die erbij zit. Vaak verneuk je juist zo'n ding door dat met XP > dergelijk te doen.
Pagina: 1