Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -
Verwijderd
hij zei tegen mij dat als ik wat wou weten ik het hem maar moest vragen en liet mij toen alleen ff luisteren naar de speakers die ik wilde horen.
Verwijderd
Dit klopt als een bus, goeie zaak!Op donderdag 18 januari 2001 22:14 schreef Cyber-Ops het volgende:
ik heb mijn speakers gehaald bij hifi studio city en terwijl ik toch niet echt netjes gekleed was ofzo nam hij mij wel serieus en kon ik zolang luisteren als ik wou in de luisterruimte zonder dat hij mij lastig viel.
hij zei tegen mij dat als ik wat wou weten ik het hem maar moest vragen en liet mij toen alleen ff luisteren naar de speakers die ik wilde horen.
Verwijderd
High Quality
Ik ben er samen met me pa vaste klant. Hij kreeg een probleem met z'n Marantz cd recorder, loopwerk was niet meer goed. Maar de garantie was al voorbij....zij kijken wat ze er aan konden doen. Afgegeven en een week later konnie hem ophalen met het loopwerk van het nieuwste model !Gratis ! En die gasten zijn niet beroerd met korting ofzo.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Leuke zaak idd, maar ik heb met beide ervaring, en High Quality levert toch wel betere service.Op donderdag 20 september 2001 21:57 schreef MisterDon het volgende:
www.richersounds.nl
Prima zaak, prima produkten en scherpe prijzen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik heb daar zeker al voor 10K uitgegeven en om een voorbeeldje te noemen ik koop een B&W center 7 maanden later ruil ik 'm in voor een groter/beter model krijg ik gewoon het volle aankoop bedrag er voor terug.
Zij hebben daar de totem "forest", een zeer fraaie speaker met een heel mooi geluid. Deze heb ik dan ook na gebouwd. Althans bijna want exact lukt het toch niet.
Heb je al enig idee wat voor soor speakers je wilt kopen?
Ik weet ook niet wat voor een versterker je hebt.
Je kan ook zelfbouwspeakers maken. Dan moet je weer even langs speaker & co
Deze zitten in Rotterdam, Haarlem & Groningen.
Dus hoeveel wil/kan je besteden?
en op wat voor versterker komen ze te spelen?
Kijk op mijn site hoe ik mijn hi-fi heb samengesteld
cu
firemen
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)