Bleutooth USB adapter

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Juppehup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:39
Hé mensen, ik wil een vriend van mij graag een bleutooth USB adapter cadeau doen voor z'n verjaardag. Hij heeft een iMac G4 met zoals hij het noemt "voorbereiding op Bleutooth".
Ikzelf ben meer een PC-man en heb dus niet zo heel veel verstand van Mac. Ik heb namelijk gezocht naar zo'n adapter, maar er staat nergens expliciet bij dat het ook werkt op een Mac. Herkent Mac zowieso het bleutooth gebeuren en wie heeft er ervaring mee en welke adapter raden jullie maij aan voor de G4?

Verwijderd

ik denk dat je eens moet zoeken naar een bluetooth adapter voor de g4, ik denk dat je dan een stuk meer hits zal vinden :X

• Juppehup
  • Laatst online: 22:39
oh, shit zie het nu ook ja :+ . Is echter typefoutje dus heb wel goed gezocht ;)
(best lastig woord bleuueeu)

[ Voor 16% gewijzigd door Juppehup op 25-11-2005 16:18 ]

Verwijderd

gevonden...
op deze site staat hij http://www.chipmunk.nl/Uitbreiden/iBook-G4.html

en dit is de directe bestel link :)
http://www.chipmunk.nl/cgi-fast/order.cgi?9254

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 16:26 ]

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb hierzo een bluethoot dongle van de mediamarkt, 40 meter berijk was iets van 19.50 euro. hier staat op dat je een PC of Notebook nodig hebt maar hij werkt onder de besturings systemen Windows 98, ME, 2000, XP en Mac OS X heb je hier wat aan?

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Hierover is dus genoeg te vinden, als je maar zoekt op bluetooth :)
Die adapters werken vrijwel altijd, ook al zitten er geen drivers bij voor Mac OS... die heb je helemaal niet nodig namelijk, vanwege de standaard aanwezig ondersteuning voor bluetooth :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.