[NFSMW] Hangt net na start van spel

Pagina: 1
Acties:

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

Topicstarter
Ik heb NFS MW straks geinstalleerd op mijn een-dag-oude pc.
Eerst natuurlijk alle settings goedgezet e.d. maar toen ik het wou gaan spelen (quick race), en de countdown net klaar was, 2 meter gereden ofzo, bleef het beeld stilstaan en de laatste milliseconde geluid werd steeds gelooped zodat je meer een monotoon bromgeluid krijgt.
Erg irritant.
Dit blijf zo een paar seconden dan schiet ie weer een halve seconde verder (vloeiend beeld en geluid) en dan hangt ie weer. Hij blijft erg onregelmatig hangen.
Ook is het erg moeilijk dan weer in windows te komen met de windows toets. Lukt alleen als ie weer loopt. Escape drukken heeft helemaal geen zin.

Iemand raad? Search kan me niks bieden. Ook de optie om 1 processor uit te zetten (CTRL+ALT+Del --> Processen --> rechtermuisknop op speed.exe --> affiniteit) werkt niet. Ik blijf het houden.

Specs:
Intel Pentium D 3.0 Ghz Dualcore 64 Bit
1024 Mb DDR2 SDRAM
250Gb Harddisk
NVidia GeForce 6700XL 128Mb
8-kanaals Intel High Definition Audio
(voor de oplettende kijker: Aldi PC afgelopen woensdag)

PC is precies 1 dag oud en er staat nog niks anders op dan de standaard pre-installed zooi en NFSMW

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Verwijderd

ik heb meer gelezen over dualcore problemen, ik weet (en denk) niet dat er al een patch voor is.

ik dacht dat dit probleem door EA erkend is. echter wet ik het niet zeker hoor ;)