Hallo,
Ik zit nu al uren te kloten met met mijn formulier. Ik wil dat zodra iemand een optie kiest uit een <select> dropdownlijst, het formulier wordt gesubmit.
Dit is me script
Maar dit werkt gewoonweg niet. Als ik een optie kies, zie ik in internet explorer een driehoekje linksonderin de status balk, en als ik er klik krijg ik de melding
"Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteunt door dit object."
HELP!!!
Ik zit nu al uren te kloten met met mijn formulier. Ik wil dat zodra iemand een optie kiest uit een <select> dropdownlijst, het formulier wordt gesubmit.
Dit is me script
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <form name='pickit' id='pickit' method="post" action="meld_storing.php?a=stap2"> <select name="user" onchange="document.pickit.submit()" > <option value="select" >Kies Gebruiker</option> <?PHP include_once'../../../inc/algemeen_connect.php'; $SQL = mssql_query("SELECT ID,Voornaam,Achternaam,Voorvoegsel FROM smoel ORDER BY Voornaam"); while ($row = mssql_fetch_array($SQL)){ echo "<option value=".$row['ID'].">".$row['Voornaam']." ".$row['Voorvoegsel']." ".$row['Achternaam']."</option>"; } ?> </select> |
Maar dit werkt gewoonweg niet. Als ik een optie kies, zie ik in internet explorer een driehoekje linksonderin de status balk, en als ik er klik krijg ik de melding
"Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteunt door dit object."
HELP!!!
hand·te·ke·ning (de ~ (v.))