Ik wil graag een xy tafel maken, om dotjes soldeerpasta te plaatsen. Het is hierbij de bedoeling, dat ik een gerber file inlees, en wel met de extensie .gtp, omdat hier de vorm en de plaats van deze dotjes instaan. Nu heb ik op internet gezocht naar een programma die deze dotjes plaatst, maar ik kom alleen op programma`s voor drill files. Maar daar heb ik dus niks aan. Nu wil ik het dus maar zelf gaan inlezen met behulp van Delphi.
Zo lees ik eerst de data in in een Memobox, maar nu wil ik naar bijv een string zoeken %AD, maar kent ie het procent teken niet. Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit ingelezen wordt:
%ADD10C,.05x0.025*%
dit moet allemaal gescheiden gebeuren, omdat alles een aparte betekenis heeft, heeft er iemand een suggestie? Hoe kan ik dit het beste doen?
Dus bij een bepaald teken moet een actie uitgevoerd worden, hoe werk ik dit het beste uit?
Zo lees ik eerst de data in in een Memobox, maar nu wil ik naar bijv een string zoeken %AD, maar kent ie het procent teken niet. Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit ingelezen wordt:
%ADD10C,.05x0.025*%
dit moet allemaal gescheiden gebeuren, omdat alles een aparte betekenis heeft, heeft er iemand een suggestie? Hoe kan ik dit het beste doen?
Dus bij een bepaald teken moet een actie uitgevoerd worden, hoe werk ik dit het beste uit?