Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
Ik heb net even een wireless schakelsetje gekocht (flamingo), maar daar zat ook een dimmer bij.. Mijn vraag is dus of die dimmer werkt op een halogeemlamp? En of het bijvoorbeeld goed werkt op mijn kamer, gezien het feit ik ook wireless internet heb op men kamer...

En kunnen deze schakelaars in een wandcontactdoos? of moeten ze direct aangesloten zijn op een stopcontact?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:11

Sabbi

je denkt aan mij.

Je schakelset zal het wel doen als er ook wlan in de buurt is, of je wlan niet stroring krijgt van je schakelset is meer de vraag. Verder is in mijn vocabulaire en in de vandale een stopcontact hetzelfde als een wandcontactdoos.

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
Sabbi schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 13:42:
Je schakelset zal het wel doen als er ook wlan in de buurt is, of je wlan niet stroring krijgt van je schakelset is meer de vraag. Verder is in mijn vocabulaire en in de vandale een stopcontact hetzelfde als een wandcontactdoos.
Ik bedoel zon doos met meerdere aansluitingen, je weet wel, sommige hebben een rode schakelaar ;)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.