Toon posts:

Configuratiesoftware quattrovox manager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Simpele vraag- heb heb hier een quattrovox 1- met een com poortje aan de achterkant, en weet dat er een programma (quattrovox manager) bestaat om hem via de PC te configgen...- echter, het programma is nergens te vinden- daarom mijn vraag- is er nog een GoTter die dit programma heeft liggen- en dit zou willen delen. (ik neem aan dat dit legaal is, aangezien ik de quattrovox gewoon heb :) ) bvd

/me is verbaasd dat het internet dit keer niet heeft wattie zoekt...

Verwijderd

Topicstarter
kickje =) heb zelf contact met KPN gehad per mail, maar die linken naar een site waar *alle* software staat, BEHALVE... nja, de mijne dus -.-

Verwijderd

Ik typte "Quattrovox" in in Google en mijn eerste hit was dit...

http://www.mariniek.com/qvconfigurator/

Is dat wat je bedoelt?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 17:17 ]

• JohnHannibalSmith
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 21:08
heb hier qvman.exe van 3 mb, als je een email adres plaats oid wil ik wel mailen

I love it when a plan comes together!

Verwijderd

Topicstarter
JohnHannibalSmith schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:21:
heb hier qvman.exe van 3 mb, als je een email adres plaats oid wil ik wel mailen
AH! O+ fusion_ghost at hot =) die moet ik hebben! _O_

PJH- nee, die eeft een anoloog modem nodig =)

• JohnHannibalSmith
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 21:08
owh, die ik heb werkt alleen op een QV I met een analoog modem, dus daar heb je dan niks aan...

I love it when a plan comes together!

Verwijderd

Topicstarter
JohnHannibalSmith schreef op zaterdag 26 november 2005 @ 17:52:
owh, die ik heb werkt alleen op een QV I met een analoog modem, dus daar heb je dan niks aan...
Hm, die QV software van jou kan niet over com verbinden? bizar... ik heb je even gemaild... als je em toch wilt opsturen, ben benieuwd =) tnx iig

edit: volgens aantal googlecache-paginas zou de manager wel via com moeten kunnen uitlezen, we zullen zien dus ^_^

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 17:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geen edit, maar een update, heb het programma binnengehad- en het werkt als een tiet =) kan alleen uitlezen though, maar het werkt netjes, mijn dank ik groot- als iemand anders het nog nodigheeft, gil maar =)

Wat em wel verbaasd is dat ik alleen uit kan lezen over de com- terwijl het proggie support lijkt te hebben om ook te wijzigen en meer te zien (ik kan nu alleen nummerconfig etc zien).. iemand daar ideeen over?

Afbeeldingslocatie: http://stefan.homeunix.org/hosted_pics/misc/quattrovox.JPG

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2005 20:26 ]

Pagina: 1