pictogram verbinding verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• thelo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik ben opeens mijn pictogram voor de internetverbinding kwijt. Bij eigenschappen internet access staat het vakje onderaan wel aangevinkt. Wie helpt mij uit de brand?

Looy

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-03 19:31
Al op F1 gedrukt? ;)

• dieter87
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07-2023
Ofwel heb je het domweg gedelete ofwel zal je een hoop miserie hebben.
Heb dit ook al tegengekomen. Als ik de driver opnieuw installeerde stond het icoon er na der eerse reboot en na de tweede was het voortdurend weg. (driver meerdere malen herinstalt) Het was een asus modem. Zelfs na volledige nieuwe windows install bleef dit voorkomen!
Heb dit op een dag kunnen oplossen, maar vraag me niet hoe want ik heb nooit geweten waaraan het lag. De ene zei dat mijn TCP/IP instelling naar de zak waren, maar zelfs als ik een schone windows install gedaan had, bleef dit nog zo. Dus daaran lag het niet!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

thelo,

Alsnog maar even welkom op GoT - gezien je topic heb ik het idee dat je nog niet helemaal het idee hebt hoe het hier op GoT hebt - dus ik vat de belangrijkste zaken even samen:
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. Let daarbij in Windows Operating Systems ook op dat je het OS tussen vierkante haakjes zet zoals je ook bij bijna alle andere topics ziet.
  • Geef duidelijk en helder aan wat je probleem is, sinds wanneer je het hebt, en alle andere informatie die mogelijk voor ons zinvol kan zijn.
  • Geef duidelijk aan wat je zelf al geprobeerd, en zelf al gedaan hebt. Waar heb je bv. al eens op gezocht en wat kwam je toen tegen? Wat lukte er niet aan de gevonden oplossingen :)
Omdat ik dat totaal niet terug zie in je topic - ga ik dit topic sluiten. Open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.