Toon posts:

Contacteren van Cyberknutselaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, mijn topic in Werk en Inkomen is afgesloten. :'(

Ik zou toch willen weten waar ik kan posten om Cyberknutselaar te contacteren. Het zit namelijk zo, ik ben Art Director op een reclamebureau, en had een mooi panoramaatje gezien van Cyberknutselaar die ik graag zou gebruiken voor een leafletje. Aangezien ik het niet gewoonweg kan pikken van dit forum zou ik absoluut Cyberknutselaar moeten zien te pakken krijgen.

Als deze topic afgesloten wordt, kan mij dan diets gemaakt worden waar ik eventueel wel kan posten om vooralsnog zijn aandacht te krijgen? (ik kan niet de hele dag rondhangen op het forum om uit te vlooien waar ik wat kan of moet posten. Ik heb nog 2 dagen om Cyberknutselaar vast te krijgen. lukt dat niet, sja dan kan ik zijn panorama niet gebruiken en dat zou héél spijtig zijn. Het spreekt voor zich dat ik niet formaliteiten kan posten aangezien dat dat een aangelegenheid is tussen Cyberknutselaar en mij :P

Mijn email adres staat in mijn profiel. hij kan me altijd bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

.

[ Voor 99% gewijzigd door disjfa op 25-11-2005 10:57 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Hier post ie zelf z'n mailadres (wel oud):
[rml]CyberKnutselaar in "[ vb6] Mouseover menuitem?"[/rml]

[ Voor 22% gewijzigd door justmental op 25-11-2005 10:55 ]

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Awel ;)

Keihard bedankt justmental. Ik neem als de wiedeweerga contact met hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een ander adres: http://tweakers.net/gallery/23541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm...

blijkbaar is die mailaccount gedisabled... zucht.
Anyone know how to help me out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle 2 werken niet meer ?

[edit]
Nog een poging: http://www.hardware.info/...p?mode=viewprofile&u=3170

Anders even een modje heeeeeel lief O+ O+ O+ aankijken.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welneen :p
onze posts hebben elkaar gekruisd denk ik, zijn yahoo account is niet meer.
Net mail gestuurd naar zijn gmx adres.

Alvast bedankt Blackspot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:38

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

aangezien het hier een kwestie is waar de persoon in kwestie zelf ook wel mogelijk intersse in heeft, kun je wel een mailtje sturen naar het Doktersteam, dat dan een poging kan doen een gebruiker hiervan op de hoogte te stellen ...: dat kun je dan via mail doen: Doktersteam@tweakers.net

We hebben liever niet dat dat publiek via het forum 'geregeld' wordt, en doen het enkel bij uitzondering, ik hoop dat je daar begrip voor hebt:
maar mocht het huidige adres niet functioneren, kun je ons via de mail contacteren :)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 22:39
Dan heb ik ook nog een e-mailadresje ;)
Via een oude post van Cyberknutselaar met panoramafoto's kom je uit op deze website met hier de contactgegevens.
Als het gaat om een Noorwegen foto denk ik dat deze persoon jou wel verder kan helpen
Photos I (and some relatives) took on holiday in Norway, while on holiday in August 2004
Succes en laat je nog weten of het is gelukt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jullie bij deze laten weten dat het gelukt is :). Sorry, ik hang alleen af en toe rond in Non-Windows operating systems. Taiwanees heeft me kunnen bereiken via een mail naar m'n GMX adres, daarna bleek dat er ook een pushmessage klaarstond voor me door een dokter.
Ik wil jullie hartelijk danken voor het helpen van Taiwanees, het is zeker in mijn voordeel geweest dat hij me heeft weten te vinden!
Pagina: 1