Toon posts:

Niet de juiste machtigingen voor deze map

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op de knop verzenden/ontvangen klik (of op F9) dan zou normaal geproken outlook 2003 mijn mail moeten ophalen en verzenden (ok van mijn pop3 accounts), op een nieuw notebook waar oulook 2003 staan krijg ik nu de melding dat ik geen machtiging zou hebben voor deze map ??
Kan iemend helpen om machtigingen te verkrijgen.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik sanp hier niet veel van. Bovendien is het de bedoeling dat je eerst zelf probeert je probleem te begrijpen en het lijkt er nu teveel op dat je je vraag zonder er zelf iets mee te doen hier dumpt. Wat zegt bijvoorbeeld de outlook help over deze melding?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun jij nou bepalen hoeveel onderzoek ik al naar die melding gedaan heb. het lijkt er op dat iedere keer als ik een vraag stel ik kinderachtige antwoorden krijg. stel je nou een volwassen op en zoek eens mee naar een antwoordt.
ik zal ff helpen, want het lijkt erop dat jullie niet weten hoe dat moet. Je help iemand door doelgericht en gestructureerd vragen te stellen en niet te vragen naar de bekende weg zoals "heb je al in de help gekeken" of "het is de bedoeling dat je eerst zelf het probleem probeert op te lossen". wat denk je dat ik gedaan heb ??.

Goed nogmaals dan: bij het verzenden/ontvangen krijg ik de melding dat ik geen machtigingen heb voor die map. het gaat om outlook 2003 pro, een nieuw notebook met dit pakket voorgeprogrammeerd geen bijzondere instellingen haalt mail op via een exchange server. ik vraag me af of het iets met Information Rights Management (IRM) te maken heeft??

Ben benieuwd naar de respons.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 11:19:
Hoe kun jij nou bepalen hoeveel onderzoek ik al naar die melding gedaan heb. het lijkt er op dat iedere keer als ik een vraag stel ik kinderachtige antwoorden krijg. stel je nou een volwassen op en zoek eens mee naar een antwoordt.
ik zal ff helpen, want het lijkt erop dat jullie niet weten hoe dat moet. Je help iemand door doelgericht en gestructureerd vragen te stellen en niet te vragen naar de bekende weg zoals "heb je al in de help gekeken" of "het is de bedoeling dat je eerst zelf het probleem probeert op te lossen". wat denk je dat ik gedaan heb ??.

Goed nogmaals dan: bij het verzenden/ontvangen krijg ik de melding dat ik geen machtigingen heb voor die map. het gaat om outlook 2003 pro, een nieuw notebook met dit pakket voorgeprogrammeerd geen bijzondere instellingen haalt mail op via een exchange server. ik vraag me af of het iets met Information Rights Management (IRM) te maken heeft??

Ben benieuwd naar de respons.
Viper, het zou bijvoorbeeld helpen om aan te geven welk OS je draait (windows XP / 2000 neem ik aan) en wat je zelf al gedaan hebt om het probleem op te lossen, dit zorgt er namelijk voor dat de discussie niet onnodig lang wordt en je antwoorden moeten geven in de trant van 'dit heb ik al gedaan, of been there done that'. Als je het niet aangeeft dan weten we het ook niet, toch?

Verder denk ik dat je gewoon geen rechten op de map hebt waar de outlook.pst bestanden staan, controleer de rechten daar eens van...

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nu ja, als we gaan flamen dan houdt het op :(

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.