kabels HT

Pagina: 1
Acties:

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:58
Ik heb een probleem dat zijdelings aan HT verbonden is.
Nu alles redelijk compleet is ben ik alles op de definitieve plek aan het neerzetten. De kabels ben ik nu ook aan het wegwerken.
Aan m’n tv en hdd recorder zitten losse voedingskabels, met een daaraanvast gegoten stekker.
Deze kabels zijn veeeeel te lang. Kan ik ze nu gewoon halverwege doorknippen en er een nieuwe stekker aanzetten of levert dit een risico voor mijn apparatuur op of zitten er andere nadelen aan?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

dat kan gewoon, maar waarom zou je de kabel niet gewoon oprollen en vastzetten met klittenband of een tie-wrap?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:23

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

(wat is HT?) Ah, duidelijk.

Een veiligheidsrisico zit er niet aan, als je tenminste normale stekkers neemt. Wat wel een nadeel is, is dat als je je opstelling verandert de kabels misschien te kort zijn.
Ik zou ze gewoon met een kabelbinder even opbinden. Zo heb ik het tenminste ook gedaan (en erger me er meestal aan als ik iets weg moet pakken dat de kabel te kort is).

[ Voor 4% gewijzigd door Maasluip op 25-11-2005 11:03 ]

Signatures zijn voor boomers.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

HT : Home Theatre ;)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:47
Als die voedingstekker vast zit aan de HDD recorder zou ik hem niet afknippen maar oprollen. Zou zonde zijn van de garantie.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV