Toon posts:

[Powerpoint '02 / '03] Een aantal problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1) Wanneer ik een klein plaatje als achtergrond probeer te zetten, wordt de helft van het plaatje maar gebruikt, en dus is de onderkant van de dia niet gebruikt. Hoe kan dit? Is er een optie voor om dit in te stellen?

2) Geluid bij een dia. Ik laat een geluid van cd starten bij 1:00, en ik wil het laten stoppen na 5 seconden, dus bij 1:05. Het probleem is dat het geluid niet stopt, maar gewoon door blijft lopen, ondanks dat ik gezegd heb dat het moest stoppen na 5 seconden. Wat kan de oorzaak hiervan?

Dit zijn de problemen tot nu toe. Mocht je nog meer willen weten post het dan hier.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wil je even vermelden wat je zelf hebt gevonden / geprobeerd? Zo'n topicstart heeft wel een erg hoog helpdesk gehalte en dat is zeker niet de bedoeling.
Dit zijn de problemen tot nu toe. Mocht je nog meer willen weten post het dan hier.
Zullen we dat dan maar omdraaien: het is jouw vraag dus is het ook logisch dat jij post wat relevant is.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland