Cel 400@400 zonder fan

Pagina: 1
Acties:

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
Een celeron 400@400 fcpga chip op een slot 1 moederbord (Aopen AX6BC)via adaptor: kan dus de temperatuur niet monitoren via de sensor op mijn moederbord (toch?)
Vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en of ik de processor er mee op kan blazen/burnen.

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Als het koelblok maar groot genoeg is en er in ieder geval wat lucht door je kast stroomt kan het wel, Comprak doet het ook zo dus...

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 13:02
Moet je wel een groot koelblok hebben. Voor de rest geen probleem.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Ik heb hier nog een desktop PII 266 met een enorm koelblok erop. Dus het zal wel kunnen. Hang voor de zekerheid nog ff een extern metertje erbij is zorg dat die niet boven de 40 of 50 uitkomt ofzo :)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Topicstarter
thx, hij draait nu op het koelblok dat standaard bij de Boxed versie van de celeron kwam. Al twee dagen stabiel bij simpel word en internet werk. De temperatuur sensor (rechter wijsvinger) die ik gebruikte geeft ook geen abnormaal hoge temp.

Ik denk doordat de processor op een adaptor zit (ipv op het mobo)hij ook minder heet wordt.

Beetje rare vraag in een overklok forum, maar ik probeer mijn compu zo te tweaken dat ie zo stil mogelijk loopt (Enermax voeding o.a.)en met vragen over hitte kon ik me hier wel melden.

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-04 10:31

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op vrijdag 19 januari 2001 17:01 schreef cutter het volgende:
Beetje rare vraag in een overklok forum, maar ik probeer mijn compu zo te tweaken dat ie zo stil mogelijk loopt (Enermax voeding o.a.)
Valt dat niet onder Case Modding >:)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Pagina: 1