Toon posts:

(On)bereikbaarheid Het Net op 0900-1407

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat niet alleen de Belastingdienst het deze dagen druk heeft, blijkt wel uit het feit dat ik de afgelopen week minimaal 15 maal (op uiteenlopende tijdstippen) tevergeefs naar de helpdesk van Het Net (0900-1407) gebeld heb. Telkens hoor ik het excuus dat het 'op dit moment erg druk is'. Een aantal seconden later wordt de verbinding verbroken.

Hebben meerderen problemen met de bereikbaarheid van Het Net of bel ik toevallig steeds op de verkeerde tijden?

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

ZieMaar!

Moderator General Chat
Nee. Zoals in het KPN Snelheidstopic ook te lezen is, is het erg druk op de helpdesken, ook die van Het Net. Ik zie dat je wel internet hebt (want anders post je dit bericht niet ;)), dus een verbindingsprobleem is het niet (waarschijnlijk). Kijk dan eens op www.hetnet.nl/help, misschien vind je daar het antwoord op je vraag.

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 07:18

skate master

Autodesk Educator Expert

Ik denk dat het aan Het Net ligt.
Heb vandaag ook meerdere malen geprobeerd, echter zonder succes.
Tja morgen vroeg maar direct weer proberen.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
sorry jongens, overnames van andere providers, snelheidsverhogingen en onderhoud aan wijkcentrales, dus ja de helpdesk is op dit moment overbelast, maar heb je een technische of administratieve vraag?

Verwijderd

en daar kom je om 5 voor 5 snachts in je prive tijd mee :/

LOL

Verwijderd

Topicstarter
Ik belde Het Net voor een verzoek om coulance. Een kennis van me was namelijk vergeten dat hij een datalimiet van 1,5 Gb had, toen hij een downloadprogramma installeerde en de pc dagen achtereen aan liet staan. Het resultaat: 66.659 Mb verbruik boven de datalimiet à € 333,32!

Een medewerker van Het Net welke ik vorige week zaterdag aan de lijn kreeg, vertelde me dat ik door de week terug moest bellen en vragen naar de debiteurenadministratie. Vandaar.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:10:
Ik belde Het Net voor een verzoek om coulance. Een kennis van me was namelijk vergeten dat hij een datalimiet van 1,5 Gb had, toen hij een downloadprogramma installeerde en de pc dagen achtereen aan liet staan. Het resultaat: 66.659 Mb verbruik boven de datalimiet à € 333,32!

Een medewerker van Het Net welke ik vorige week zaterdag aan de lijn kreeg, vertelde me dat ik door de week terug moest bellen en vragen naar de debiteurenadministratie. Vandaar.
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je hierover gaat bellen. Je bent gewoon over het limiet heen gegaan en je zult hiervoor moeten betalen. Of zie ik dat verkeerd?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:31

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 08:10:

vergeet dan niet dat die enkel tussen 0900 en 1700 bereikbaar zijn, dus bel tussen 0900 en 1630 :P

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Het is echt drama met de helpdesk van Het Net!! Zelfs het interne nummer van hun heeft een wachttijd van 15 minuten of langer. Echt een hele slechte zaak. Ik heb veel klanten al gesproken die al een paar weken bijna dagelijks bellen over hun problemen en er gewoon absoluut niet doorkomen. Heel spijtig, maar helaas ook niets aan te doen.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-01 19:51
deuxani schreef op vrijdag 25 november 2005 @ 10:39:
Het is echt drama met de helpdesk van Het Net!! Zelfs het interne nummer van hun heeft een wachttijd van 15 minuten of langer. Echt een hele slechte zaak. Ik heb veel klanten al gesproken die al een paar weken bijna dagelijks bellen over hun problemen en er gewoon absoluut niet doorkomen. Heel spijtig, maar helaas ook niets aan te doen.
niet alleen hetnet, planet is net zo druk
Pagina: 1