Toon posts:

Probleem met bas Trust 4500P

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Sinds kort heb ik de Trust 4500P 5.1 set in mijn bezit. Deze levert prima geluid, maar de subwoofer levert veeels te weinig bas. Ik weet dat deze veel meer kan leveren door het groene stekkertje in de poort voor de bas te stoppen, dan trilt mijn bureau behoorlijk. Dit is natuurlijk geen oplossing en er kotm dan ook geen 5.1 geluid meer uit de boxen.

Ik heb zeker weten de drivers correct geinstalleerd. De bas staat op de regelaar op zijn hoogst, maar zonder succes. Als de set veel bas moet produceren, hoor je gewoon zo'n vervormd geluid, alsof ie het niet aan kan. 8)7
Drivers heb ik bijgewerkt met de laatste versie van de website van creative (producent van mijn geluidskaart)

Heeft één van jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
Heb je wel een goede 5.1 geluidskaart? Je moet namelijk alle kabels verbinden, ook die voor de center/LFE

|>

Verwijderd

Topicstarter
De kabels gaan naar een decoder waarvan er 3 snoertjes naar mijn geluidskaart lopen. Dus dat zit wel snor...

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-02 10:39
Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2005 @ 22:22:
De kabels gaan naar een decoder waarvan er 3 snoertjes naar mijn geluidskaart lopen. Dus dat zit wel snor...
hmja, misschien even je geluidskaart configgen?

|>

Verwijderd

Topicstarter
Die is geconfigureerd. Maar dan nog is het vreemd dattie vervormd geluid geeft als er veel bas moet worden geproduceert, terwijl hij het wel aan kan.