Ik krijg de laatste paar dagen een aantal mailtjes dat ik virussen zou vesturen. Nu heb ik al twee keer uitgebreid me pc gescant op virussen en spyware, maar er word niets gevonden. Maja krijg toch die mailtjes binnen. NOD32 is me virusscanner en Ad-aware is me spyware scanner. Een voorbeeldje:
hallo amico's
is er misschien iemand die de man kent achter het emailadres
erik.xxxxxx@hccnet nl ????????
Van deze persoon ontvang ik ergelmatig email die besmet is met het 4us
email-worm.win32.sober.y
Mijn provider houd het wel tegen maar als iemand de persoon kent neem dan kontact met hem op
groeten joh@n
Maja, wat moet ik hier mee? Want blijkbaar word er toch bende onder mijn naam verstuurt. Beide mailtje werden verstuurt door hccnet leden. * E-jey voelt zich enorm noob atmerik
Ik weet niet wie je bent maar ik krijg regelmatig mailtjes met 4ussen .
Nou stopt mijn provider ze wel maar bij andere mensen die dat niet hebben geeft dat veel problemen .
Ik stuur je hier bij de hele mail die ik van mijn provider krijg zodsat je zelf kan zien dat jou naam er boven staat.
Je kan best ook weer een tussen persoon zijn maar hier mede heb ik je proberen te waarschuwen.
Kijk uit met die gleuven voorin je PC want je weet als je van gleuf naar gleuf gaat loop je een 4us op
he sterkte ne de groeten van deze kant
-Deze man had zelfs zijn telefoon nummer en adres erbij gezet. Hij had geen mailtje terug gestuurd.